Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieke83 schreef:Hier ook iemand in het bezit van een Welt Hit II! Merrie van 8 jaar oud, 1.70 m hoog en afstamming Welt Hit II x Kennedy. Ontzettend lieve merrie die graag wil werken, maar wanneer je er een beginner opzet, rustig aan een lange teugel rondstapt. Sinds april 2008 begonnen met wedstrijden en start nu L2. Was voordat ik haar kocht al M1 geklasseerd. Weet niet of andere mensen dit ook herkennen maar rijtechnisch probleem is dat ze door spanning gauw in telgang stapt. Wanneer ze ontspannen stapt, stapt ze ruim over en vaak goed voor een 8. Probeer gauw een foto te plaatsen.
Charlottte schreef:marieke83 schreef:Hier ook iemand in het bezit van een Welt Hit II! Merrie van 8 jaar oud, 1.70 m hoog en afstamming Welt Hit II x Kennedy. Ontzettend lieve merrie die graag wil werken, maar wanneer je er een beginner opzet, rustig aan een lange teugel rondstapt. Sinds april 2008 begonnen met wedstrijden en start nu L2. Was voordat ik haar kocht al M1 geklasseerd. Weet niet of andere mensen dit ook herkennen maar rijtechnisch probleem is dat ze door spanning gauw in telgang stapt. Wanneer ze ontspannen stapt, stapt ze ruim over en vaak goed voor een 8. Probeer gauw een foto te plaatsen.
JA !!!
PRECIES mijn merrie !!!