Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marlon7 schreef:ja ik kan hem zien!

.
. Als je wat beter kijkt zou je het aan haar uitdrukking kunnen zien. Maar op een foto is dat lastig . Ik vind het ook niet echt typisch een jazz en anderen zien het meestal ook niet meteen. Pas als ik het zeg dan herkennen ze haar vader er wel in. Haar karakter verraad haar ook niet, want dat is ook heel anders dan de meeste. Ze is heel cool (geworden). Daarom was ik benieuwd naar haar moeder en ben daar vorig jaar zomer wezen kijken. Daar heeft ze heel veel van weg. Mysterieus schreef:Ik snap wel hoe je het bedoelt hoor. Als je wat beter kijkt zou je het aan haar uitdrukking kunnen zien. Maar op een foto is dat lastig . Ik vind het ook niet echt typisch een jazz en anderen zien het meestal ook niet meteen. Pas als ik het zeg dan herkennen ze haar vader er wel in. Haar karakter verraad haar ook niet, want dat is ook heel anders dan de meeste. Ze is heel cool (geworden). Daarom was ik benieuwd naar haar moeder en ben daar vorig jaar zomer wezen kijken. Daar heeft ze heel veel van weg.
Ik ben wel een Jazz “fan” , maar ik zal hem niet heilig verklaren. Er valt best wat te zeggen over het sterke karakter dat hij vererf. En ik denk inmiddels dat de meest er wel achter zijn dat zijn nakomelingen geen paarden voor beginners zijn. Maar een moeder heeft dus ook nog heel veel invloed.

Marcella_e schreef:@ingetarita : ze doet wat klein aan op die tweede foto klopt dat? Het is wel een echte jazz om te zien. Hoe is haar karakter? Pion is toch ook niet een van de makkelijkste heb een aantal nakomelingen van hem gezien, maar dat waren erg snelle en ook zeer felle paarden
Denise82 schreef:Ik heb tot vorige week donderdag ook een Jazz gehad, een geweldig dier was het!
Kon goed bewegen, was (na wat opstart problemen) erg braaf en helemaal geen schrikachtig dier. Ik ben nooit verder gekomen dan het L1, maar heb wel bijna alle wedstrijden die ik met hem reed in de prijzen gereden. De laatste 2 proeven die ik met hem reed had ik gewonnen met 217 en 220 punten, dus was wel een heel tof dier! Maar als ik naar hem kijk, geen typische Jazz!
In mijn profiel kun je foto's zien van Vulcanis.
..... 
ingetarita schreef:ik ben ook een Jazz X poin. Merrie van 8 jar heeft al een keer Z2 gelopen en ik rijd er nu M2 mee.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TXP7RLS8.jpg[/mg]
! Ik denk met weemoed aan de Jazz x Pion terug die ik heb gehad
!
! Buitenrijden was ook geen probleem, evenals 2 weken stilstaan. Eerlijk, slim paard! Alleen bij de hoefsmid was hij letterlijk levensgevaarlijk .... (maar dat zal deels te maken hebben gehad met zijn krampetrekken + verleden = trauma)

Mysterieus schreef:@ Marlon7: Zeker een rank paardje. Ziet er mooi uit en een leuke kleur ook trouwens. Haar zwarte benen vallen zo mooi op.
Ik heb trouwens nog nooit een jazz gezien met veel wit. De meeste hebben weinig of geen wit.
. 
Mysterieus schreef:@ jollyjumper: Ja, hij heeft de Jazz look! Dit is dan de eerste die ik zie met veel wit.
Het is de merrie van mijn lesgever waarmee hij intermediaire mee start, het is een Jazz x Aktion. 

Ik moet nu wel zeggen dat de meeste Jazz paarden die ik ken, allemaal verschillende soorten vos zijn, dit is de enigste schimmel van Jazz die ik ken.