Allure is zadelmak.. eergister voor de eerste keer mee gedraafd.. ze maakt hele flappers en ze was heeel braaf.. oortjes gingen alleen maar verder naar voren in draf.. zonder te bokken dus
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xCarlyx schreef:ze maakt hele flappers

psvonv schreef:Maar Juudje, wel een beetje onderhandelen met paps hoor! Beetje compensatie voor het verdriet en het 'harde werk' mag toch wel? Van in de stal staan wordt een paard niet meer waard. Veel plezier met het zoeken naar een nieuw paard.
Ik heb niet zo'n moeite met het verkopen van een paard maar het moment waarop hij gaat blijft toch altijd een beetje slikken. Het paard is op zijn nieuwe plek meestal snel gewend. Vorig jaar heb ik mijn vorige paard verkocht. Hij heeft nu een superfijn baasje die veel beter bij hem past dan ik. Ze laat me regelmatig weten hoe het gaat en van die verhalen kan ik echt blij worden. En ik heb dikke schik van mijn nieuwe paard. Als ze blessurevrij is tenminste, mal dier:).
) Wel stoer dat je veel interesse voor het paard kreeg op concours enzo, ben benieuwd of dat mij ook een keer zou gaan overkomen. Maar die van mij gaat alleen weg voor een idioot bedrag, misschien. Denk niet dat ik het snel zal doen!

helga1969 schreef:Haha dat word lastig ja.
Wel erg ver weg hoor.

nou das dus Allure