Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ynekes schreef:Ik rij momenteel een orame* Flemmingh ruin. Echt een fijn paard te rijden, hij is superbraaf met vooral een superfijne galop...Hij is echt donkerbruin met het typische orame-kolletje, lijkt veel op zijn vader dus. Ik vind hem niet grof, hij is eigenlijk vrij luxe en 1.67. Wel heb ik moeite een goed passend zadel te vinden, hij is namelijk vrij smal gebouwd.
Fidele schreef:Leuk om te lezen dat jullie paarden ook zo smal zijn! Ik heb echt moeite om Victor op gewicht te houden. Nu zij springgefokte paarden altijd wel wat smaller (vind ik) maar ik krijg vaak kommentaar van dressuurruiters dat Vic té mager is, alles is al geprobeerd.
![]()
En de problemen tijdens het rijden waar over geschreven wordt zijn echt heel herkenbaar, zolang hij zijn rondje mag lopen in zijn eigen tempo en zijn hoofd in de positie die hij wil, is hij zooooooo vreselijk braaf, maar zodra je wat meer eist kan hij echt kwaad worden (en dan is hij mooi!!!)![]()
Hij is ook een watje met buiten rijden, vindt alles eng, komt steeds omhoog en wil allleen maar terug naar huis! Alleen als de 4 jarige Dpony van dochterlief voorop loopt durft hij welHerkenbaar????