Heb jij een paard van de hengst Future?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Attitude

Re: Heb jij een paard van de hengst Future?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:07

Zie weer leuke foto's voorbij komen Haha!
Wij hebben toet begin okt naar een andere opfok gebracht. Hij doet nog zo puppy aan. Hij heeft dan natuurlijk ook wel een achterstand. Hij gaat nog zeker een jaar de wei op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:09

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 20:40

liesje23 : Wat een heerlijk koppie heeft hij Haha! hij zal zeker nog een stuk groeien...

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:50

Karianne12 schreef:
liesje23 : Wat een heerlijk koppie heeft hij Haha! hij zal zeker nog een stuk groeien...

en hij is al niet klein hoor Bloos

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:34

wat een lekker koppie..
leuk ding hoor!!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:48

Ik heb een Future zadelmak gemaakt vorig jaar:

Afbeelding

Hier twee weken onder het zadel!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:11

leuk hoor!! fijne diertjes zijn het he??

Die van mij afgelopen donderdag even geschoren, vrijdag even nagelopen, super braaf, geen stap verkeerd, super diertje!!

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:19

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:16

leuk diertje hoor!!! zonde dat je hem weg hebt gedaan..

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 23:03

kivas schreef:
leuk diertje hoor!!! zonde dat je hem weg hebt gedaan..

Als het aan mij lag dan stond die ook nog braaf bij ons op stal nu hoor Knipoog
Ik reed heb alleen voor de eigenaar (een man van 73) die had hem zelf gefokt. Ik heb hem toen samen met de eigenaar beleerd en ingereden en daarna was het zeg maar 'mijn paard' ik was de enige die hem reed (behalve als ik niet kon dan reed de eigenaar hem) dus had een hele sterke band met uhm.
Maar helaas die dingen gebeuren en hij heeft een heel fijn plekje gekregen dus dat is wel heel fijn!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 23:30

super mooi beestje, ja inderdaad zonde dat hij weg is gegaan maar als hij het nu goed heeft is dat ook wel een fijn idee Haha!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:33

idd dan heb je weinig keus, soms gaan dingen nu eenmaal anders dan je hoopte.. Wel fijn dat je hem hebt mogen rijden, en als hij nu goed staat is dat inderdaad mooi!! Iemand nog een wedstrijdje gehad??

Wij gaan in ieder geval hard!! hihi.. hij doet het perfect, nu ik nog Knipoog..
Laatst ook lekekr in de bossen wezen rijden met hem, heerlijk en hij deed het voortreffelijk!!
Zaterdag voor het eerst springen.. spannend!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 21:02

ja had vrijdag 1e selectie en hij liep echt als een droooooom echt geweldig showde zich enorm en was heeel stil in de aanleuning helaas ging de jury op andere puntjes letten en werd k dus strenger beoordeeld kan meer wijken was voldoende alleen tact foutje dus een 6 had wel een winstpuntje dus we hebben er nu 2 Haha!
mijn gevoel was top en dat is natuurlijk het belangrijkste...

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:39

Ha wat knappe nakomelingen...

Mijn Flores is niet echt om aan te zien nu, een lelijk wintervachtje, overblijfselen van haar zomerexzeem en lekker uit verhouding... Maar als ik jullie paardjes bekijk is er nog hoop Haha! !!! Stuk voor stuk knappe dieren!! Ik kan haast niet wachten om met haar aan de slag te gaan. Ze is nu 2,5.
Ze is qua karakter zoals jullie allemaal omschrijven, erg koel in het hoofd, nuchter, braaf, maar een enorme aandachtvrager (soms wat opdringerig Schijnheilig ).

Succes nog iedereen!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 09:35

Wat hebben jullie allemaal reuzepaarden! Ik heb ook een Future, maar hij is niet zo'n reus! Het is een 50jarige ruin van 1.67 m maar erg smal (vind ik niet erg ben zelf ook niet zo groot) Maar de karakter omschrijvingen kan ik me wel in vinden vooral die enorme aandachtvrager!!! Die van mij is alleen niet altijd braaf. Oja ik las ook nog egens van de achterbenen, snel aantikken van de voorbenen heeft hij ook snel last van. Op tijd naar de smid dan gaat het goed...

Hier zijn wat foto's
http://www.dpfotografie.nl/simpleviewer ... index.html

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 10:11

hee dorine_81: Super gaaf beestje, die van mij heeft ook zo zijn streken opeens heeel hard er vandoor gaan als iemand langs komt. is nu aardig over maar soms doet hij het nog. die van mij tikte zich vroeger ook aan maar nu eigelijk nie tmeer ze moeten ook sterker worden van achteren en van voor weg kunnen komen als de achterbenen er weer aan komen Lachen

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:08

Tot nu toe in dit topic alleen nog maar gave future´s gezien Haha!

Die van mij staat nu met een dikke wintervacht en is niet om aan te zien Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 16:25

Volgens mij wordt dat later ook een plaatje liesje! haha...

Die streken worden wel minder maar als ik echt niet oplet dan komt de duivel weer in hem op! Vooral op wedstrijden moet ik elke seconde erbij zijn met mijn gedachte anders zitten we in de andere ring voordat ik er erg in heb... (nu lijkt het net alsof ik een dromer ben maar hij is gewoon erg snel)

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:43

wat leuk al die foto`s..
Je hebt een leuk diertje Dorine_81.. En inderdaad ze zijn natuurlijk niet altijd cool en nuchter.. Die van mij heeft ook echt wel zijn streken, maar ik vind ze geweldig.. Het is absoluut geen gemenigheid bij die van mij.. Meer het nog niet kunnen van en een beetje pubergedrag/baldadigheid.. Heerlijk!!
Liesje23.. heerlijke plaatjes.. lekker op de wei in zijn winterse kloffie Knipoog wordt vast ook een plaatje straks..

Dat aantikken van achter op voor heeft die van mij trouwens nooit gedaan, athans niet tijdens het rijden.. dus daar kan ik niet over meepraten.. en tja aandachtsvragers.. iemand moet het den.. heerlijk zo`n knuffel!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 14:08

@Kivas, die van jou is ook niet mis! Wat een prachtig hoofdje heeft ie, heb de foto's in je onderschrift even bekeken..

Tja die aandachtvragers zijn best leuk, als het bij beetje knuffelen blijft... die van mij wil altijd spelen maar dan doet ie wel alsof ik een paard ben en daar ben ik niet tegen bestand haha! Het is idd niet gemeen maar je moet er wel mee leren omgaan.

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:19

Dank je (al is hij nu alweer veel verandert Knipoog )

Haha daar heb je helemaal gelijk in.. helaas blijft het idd zoals je zegt niet altijd bij lief knuffelen.. stoere paardjes.. hihi..

Iemand nog wedstrijd gehad ??

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:11

Ik ga dit weekend naar Beek in Limburg, echt heel grappig want ik woon zelf in Overijssel. Mijn schoonouders wonen in limburg en daar gaan we een weekendje heen, paard mee en wedstrijd rijden.. leek me wel eens leuk om niet in mijn eigen buurt te starten!

Eens kijken hoe we het gaan doen, we hebben de laatste paar maanden een beetje een dip gehad en afgelopen weken ging het weer een stuk beter ik hoop dat we dat ook zien in de punten...

kimpustjens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:13

Dorine_81 schreef:
Ik ga dit weekend naar Beek in Limburg, echt heel grappig want ik woon zelf in Overijssel. Mijn schoonouders wonen in limburg en daar gaan we een weekendje heen, paard mee en wedstrijd rijden.. leek me wel eens leuk om niet in mijn eigen buurt te starten!

Eens kijken hoe we het gaan doen, we hebben de laatste paar maanden een beetje een dip gehad en afgelopen weken ging het weer een stuk beter ik hoop dat we dat ook zien in de punten...

Hallo,

Wanneer en hoe laat moet je in Beek rijden? Dat is namelijk vlak bij waar ik woon.
Welke klasse?

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:31

Haalloo Doei!

Met mijn future gaat het goed Lachen geen wedstrijden meer gehad pas over 2 weekjes weeer L2. Gaat netjes nu, had er vrij gegeven omdat ze pas 4 is en zo groot beest :p

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:47

Nou Hoop dat de wedstrijden allemaal goed gegaan zijn.. en idd ik geef die van mij ook geregeld even wat time off, i.v.m. zijn grote en leeftijd... Kan nooit geen kwaad denk ik zo.. Heb er vrijdag weer voor het eerst op gezeten (nadat ik de da voor niets had laten komen Knipoog en hij dus groen licht gaf), hij had 2 weken stil gestaan i.v.m. een nare singeldrukking (omdat ik met een ander zadel+singel gereden had, i.v.m. springen).. Hij was super braaf, en zaterdag liep hij alweer als een zonnetje, helemaal blij...

Iedereen succes de komende tijd..