Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ow oke, dus idere nakomeling van Willem kan na de keuring?
aangezien willem 50 % fries is?
Citaat:dat het stamboek de voorkeur geeft aan Willem X Fries omdat daar de mooiste barokke dieren uit zouden komen, maar het minimum is dus 25% Fries.
nuka schreef:Citaat:ow oke, dus idere nakomeling van Willem kan na de keuring?
aangezien willem 50 % fries is?
ja, zo simpel is het,..... hoewel.
tinkerbloed en andere koudbloeden zijn weer niet gewenst.
maar nu heeft iemand ook hier op bokt ook een wilem met tinkerbloed en die kan toch naar de keuring, toch niet zo simpel dus![]()
maar als je een fries of rijpaard (kwpn of anders) hebt, en daar komt een baby willempje uit, dan kan die zoiezo naar de keuring
terpentijn schreef:Ja zeg, ik ben natuurlijk a. geen handelaar en b. het geld valt me nou ook niet links en rechts uit de zakken
Ik kan maar niet zo wat aankopen met het idee: daar gooien we BW dan wel even op.
Als ik geld zat had was het probleem natuurlijk minder.
Ze worden trouwen meestal ook of helemaal niet verkocht, vooral de merrieveulens, of je bent weer net te laat, of 't is bij dekking al besproken, ongeacht hoe en wat!
terpentijn schreef:Ok dit lijkt nu af te ketsen.... helaas.
Dus nogmaals: ik ben op zoek naar een zwart platenbont veulen van B.W. x Friese merrie. Wie weet iets, of heeft iets?
Op de site van Viersprong is alles al weg, BW site kom ik ook niet verder. Ik zoek nu al twee jaar als het niet langer is.