Wie heeft allemaal een Havidoff?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

peetjhu

Re: Wie heeft allemaal een Havidoff?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:17

nee ik ga meestal wel vlot met inrijden enzo, na 3 of 4 keer erop te hebben gezeten ga ik meestal al de bak in.
maar dit was de 4 keer dat ik er op zat, het begin is altijd even stuiteren maar ze geeft zich steeds sneller over.
ben in ieder geval heel trots op dr.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:18

Dat mag ook wel!
Ziet er goed uit hoor!

peetjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:26

dankjewel!!!!

indriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:05

Hey,

Ik heb een 6-jarige havidoff x g.ramiroz. x le mexico
mag L2 starten en ben erg tevreden over haar, ze is super gevoelig,dat vind ik heel fijn.
zie fotos in mijn profiel.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 13:36

Vanaf vrijdag ben ik waarschijnlijk (na goedkeuring) ook eigenaar van een Havidoff merrie. 7 jaar en moet nog beleerd wordt. Tot nu toe ingezet als fokmerrie. Heeft al 3 veulens gehad, waarvan 1 van scandic en 2 van Paddox.

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:46

Wij hebben ook een Havidoff merrie.

13 jaar, schimmel, 1.71.
Ze is keur en preferent geworden op haar eerste 3 nakomelingen.
De oudste is nu ZZ-licht dressuur..

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 13:34

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 13:41

Ik heb ook een tijd een Havidoff gereden, eerst beetje getraind en daarna voor de verkoop. Was wel een geinig paard opzich.. *LOL* Havidoff × Jetset was het geloof ik Lachen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:02

Wanneer de keuring positief is zal ik na vrijdag eigenaar zijn van een Havidoff x Jazz Lachen
Ondanks wat de afstamming zou laten vermoeden is het geen hele hete, althans niet in de bak. Buiten zie je toch wel het Jazz naar boven borrelen Knipoog
In de bak is het een heel werkwillig, voorwaarts maar koel paard. Vandaag heb ik er voor het eerst echt mee gereden en ik voelde meteen een klik Haha!
Ik ken ik paard nu vanaf zijn 3e jaar, hij was van mijn instructrice, deze heeft hem helemaal opgeleid t/m/ Z2 en ik wil als leerpaard gebruiken voor de wedstrijden.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 13:09

Ik rijd voornamelijk recreatief met mijn Havidoff. Haha! Ik zie hier allemaal mooie sportpaarden voorbij komen.
Hij is vrij klein en heeft niet de bouw/beweging van een dresuurpaard Tong uitsteken hij is wel tot de L2 gekomen(dat is al heel wat.)

Hij is van moederskant van Balzflug en die schijnt wel wat kleine nakomelingen te fokken volgens zeggen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 13:51

United, de havidoff x Jazz... is net goed gekeurd Haha!
Dus nu ben ik officieel in het bezit van een Havidoff Tong uitsteken

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 14:08

taverno schreef:
Ik rijd voornamelijk recreatief met mijn Havidoff. Haha! Ik zie hier allemaal mooie sportpaarden voorbij komen.
Hij is vrij klein en heeft niet de bouw/beweging van een dresuurpaard Tong uitsteken hij is wel tot de L2 gekomen(dat is al heel wat.)

Hij is van moederskant van Balzflug en die schijnt wel wat kleine nakomelingen te fokken volgens zeggen.

Nou dat valt wel mee hoor, ik ken maar bar weinig kleine Balzflugs, de meeste hebben behoorlijk wat maat juist. Die van ons is ook 1,76m en dat is dan nog wel een merrie en als 2 jarige werd ze al gedekt omdat ze anders nog groter had uitgegroeid uiteindelijk.
Wat zit er verder nog achter?

Edit: Even in je profiel gespiekt en hij heeft toch een heel functioneel model hoor, 't is niet het paard met de uitstraling van bijvoorbeeld een Krack C maar hij lijkt zo gewoon heel correct gebouwd! Je hebt een leuk paard hoor, dus niet te negatief denken dat die van jou niet zo'n mooi sportpaard is als de rest waar je het over had uit dit topic, want je hebt een harstikke leuk beest Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:34

Dank je Desire,de foto`s uit mijn profiel zijn van toen ik hem net had.ik zeg ook niet dat hij lelijk is maar hij qua gang niet echt heel ruim.
Hij is ook maar 1.60m

Chantjuh,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.Dat je maar veel winstpunten kan gaan rijden.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 07:50

taverno schreef:
Chantjuh,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.Dat je maar veel winstpunten kan gaan rijden.

Zeker Haha!
Het is echt een super leerpaard, het was voorheen het paard van mijn instructrice en die heeft hem vanaf z'n 3e jaar, tot nu z'n 6e jaar gehad. Veel grote wedstrijden gereden en fikse punten Clown Ze was nu Z2 met winst met hem.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 07:55

Hopen dat de klik tussen julie ook zo goed is.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 14:15

Heb er vandaag voor de tweede keer opgezeten en het ging onwijs goed. Moet zeggen de klik is er zeker Haha! Van karakter zat het sowieso al goed, ik ken hem al vanaf 3 jaar. Maar ook met rijden ging het vanmorgen weer erg lekker. Ondanks dat ik nog erg aan de beweging moet wennen rijden we zo samen weg...

Moet alleen wel even de knoppen goed uit elkaar houden Tong uitsteken
Vooral met de overgangen naar de langzamere gangen heb ik de neiging hem te verzamelen ipv voorwaarts over te laten gaan van bv galop naar draf. Lachen

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:37

Ik heb een 3 jarige ruin van San Remo x Havidoff super fijn paard. voor foto's staan in mijn profiel.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:18

zal van de week ook even foto's maken Nagelbijten / Gniffelen
Ben meestal erg vlot met de foto's... maar m'n camera heeft het even begeven, tenminste, mijn memory card, dus ik moet even een nieuwe scoren Haha!