Nakomelingen Gomel-ox

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjakila

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:31

Clasine schreef:
Hallo!

iets van 2 jaar geleden dat ik hier heb gepost..! :oo

haffie_fan schreef:
Ik rijd ondertussen alweer een aantal jaar op Sjakila :) Nog nergens anders zo'n superpaard gezien [L] En ze zit heerlijk :j
Het is bij haar wel echt nodig om er volledig ontspannen op te zitten, ander wordt ze hyper xD
Dat paarden hier [ze staat nog steeds bij dezelfde eigenaar] slecht behandeld werden kan ik me trouwens niet voorstellen.

Ghalid heeft veel eigenaren gehad en dat heeft dus niets met stal karima(geboorteplaats) te maken. zijn fokker(es) is een (half) jaar geleden ook nog bij ons wezen kijken.

(Gaat nu trouwens super met ghalid, deze zomer gestart met wedstrijden en we zijn nu L1+4. ) *D

Ohh, dan is 't goed :P
Kon 't me al niet voorstellen :+

Tof dat 't nu zo goed gaat! Ga zo ff kijken of je foto's van 'm op je pro hebt.

Zat net nog ff te denken, deze is dus ook door Sjakil uitgepoept: http://www.geocities.com/stalkarima/Dexter.html
Zoals je ook kunt lezen is dat een totaal ander paard, veel braver en makkelijker enzo. Best cool om te rijden trouwens.
Mjaa, 't is toch ook wel weer jammer dat ie niet net zo lekker gestoord is als z'n mammie.. Dat vind 'k veel leuker dan brave paarden die alles gewoon maar doen.

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:19

Haha, dat vind ik ook. Daarom vond ik hem ook zo leuk, het probleem is echter dat hij langzaam verandert in een brave papzak.. :+ :P

Oh, mij profielfoto's zijn echt al zoo oud! in mijn onderschrift staat een link naar een hyve van een vriendin en mij, daar staat een filmpje van ons op. die is ook alweer behoorlijk verouderd, een jaar geleden ongeveer. zal binnenkort eens wat foto's maken enzo.. :)

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:23

Foto cross ruiterkamp 2008:
Afbeelding