Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik weet niet ik val altijd op paarden met een raar karakter,en met brafe paarden kan ik meestal niet zo geweldig opschieten,dus de echte lieverds zonder temprament ect 
ben toch wel weg van de hengst,en als ik alles zo lees is het het perfecte paard waar ik op val,dus denk dat het hem gaat worden 

beetje rare opmerking,maar veel toch schimmel fokken,maakt niet uit als het een vosje word,maar wil toch voor schimmel.
ga haar helemaal wassen vandaag dus komt mooi uit
lisch17 schreef:hallo,
ik heb een cavalier gehad de afstammeling weet ik niet meer.
het was een heel lief paard in het beging met rijden ongeloofelijk braaf.
maar uiteindelijk niet meer haha gooide me er steeds af hij bokte echt zo van eraf jij dus ben er een paar keer lelijk af gevallen en toen was ik er zat van en heb ik hem verkocht aan een ervaren springruiter(springstal) hij was ook aan de kleine kan 1.58 ong maar ook maar 3 jaar dus het kan nog komen. meeste mensen zeggen dat cavaliers moeilijk zijn in de mond dat was die van mij helemaal niet zo. je kon hem makkelijk laag rijden en ook omhoog rijden.
hij heeft mooie gangen kan echt showen. zeker zijn galop is erg goed. en met springen laat hij ook echt manieren zien. volgend jaar gaat hij de sport in dan ga ik zeker kijken. heb contact met de eigenaar haha is een vriendin van mij.!
dat was het wel ong.
groetjes lischinka
en mijn merrie een 'normale'. Mijn ruin heeft afgelopen vrijdag voor het eerst een knotje in zijn voorpluk het was meer elastiekje dan haar maar ja het leek erop... De meeste hebben idd maar 3 haren. Foto's van mijn cavjes staan op mijn site zie mijn profiel een linkje naar mijn site