Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein schreef:Ik ken dezelfde paarden als Olrike. Alleen Ulla Daula is direct bij haar trainster gefokt.
de Hierarch is uit een Michelangelo die direct teruggaat op de Eclatant. Dat is weer een volle zus van de moeder van Zygodon. Zijn alleen 2 hele verschillende types, de moeder van Zygodon neigt meer naar het gelderse type, terwijl die van Olrike een chique ding is.
Bij de Cabochon zit volgens mij geen Pion tussen, zij komt uit een Balzflug merrie.
Myrdal schreef:Marjolein schreef:Ik ken dezelfde paarden als Olrike. Alleen Ulla Daula is direct bij haar trainster gefokt.
de Hierarch is uit een Michelangelo die direct teruggaat op de Eclatant. Dat is weer een volle zus van de moeder van Zygodon. Zijn alleen 2 hele verschillende types, de moeder van Zygodon neigt meer naar het gelderse type, terwijl die van Olrike een chique ding is.
Bij de Cabochon zit volgens mij geen Pion tussen, zij komt uit een Balzflug merrie.
Die Hierarch, waar komt die vandaan? Want bij mij op stal stond dus ook een hierarch uit een michelangelo en die kwam ook uit de Daula stam. Is vorig jaar verkocht. Was een half-zusje van mijn paard (ook een hierarch)
jollyjoker schreef:viewtopic.php?f=10&t=735867&hilit=
Waula is nu een echt rijpaard!!!
We zijn er ook achter gekomen dat ze al ster is met zeer mooie punten. Ext.80, galop 80, Beweging 85.
Van de zomer gaan wekijken of ze voorlopig keur wordt en Prok en IBOP met als einddoel Elite
Marjolein schreef:Ik weet niet waar de Hierarch precies heeft gestaan, in NoordHolland in ieder geval, meisje had deurne gedaan volgens mij.
Fijn dat Zygo het zo goed doet. Ben erg benieuwd naar de foto's
Myrdal schreef:Leuk! Foto's!
Tja, veel hebben ze niet op die Hierarch gezeten, hadden ze geen tijd genoeg voor. Was wel een nogal nerveus type. Als die van mij niet in de buurt was, dan werd ze nogal panisch.