pres schreef:Er zitten veel leuke nakomelingen van Jazz bij.
Ikzelf heb een ruin waar ook wat van Jazz in zit. Sir Sinclair x Jazz. Voor de nieuwsgierigen, foto's staan in mijn profiel
leuk paardje zo te zien maar wel een echte jazz

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pres schreef:Er zitten veel leuke nakomelingen van Jazz bij.
Ikzelf heb een ruin waar ook wat van Jazz in zit. Sir Sinclair x Jazz. Voor de nieuwsgierigen, foto's staan in mijn profiel
runningkawa schreef:Bij sommige uitdrukkingen hier, zie ik ook wel wat terug bij Zanda (Tango)
runningkawa schreef:Zanda is van de hengst Tango, Tango is van Jazz.
hazelnootje schreef:runningkawa schreef:Bij sommige uitdrukkingen hier, zie ik ook wel wat terug bij Zanda (Tango)
Is Zanda ook een Jazz dan? Ze heeft er wel wat van weg.
Wat ik me afvraag he, zijn de meeste Jazzen groot? Die van mij is tussen de 1.70 en de 1.75 (nooit echt gemeten).
vossie schreef:Hier mss mensen die tips hebben voor een hengst om een jazz merrie mee te dekken? Zo ja, zie het volgende topic
viewtopic.php?f=159&t=706218&hilit=
Mijn Jazz merrie is trouwens 170, en met drie jaar was ze 166, ze is dus nog wel wat uitgegroeid!
bolle_henkie schreef:Ik dacht altijd dat Jazzen niet konden springen, maar ik heb zojuist het tegenovergestelde gezien!!!Hij is wel echt gaaf!!
En een echte Jazz zo te zien. Mooi koppie, vos en goed lopen!
sammy1 schreef:ok,dan weet ik dat,hebben jazz wel beetje door gezakte kuiltjes boven ogen,gr sammy