Ik heb ook een super leuke, maar erg moeilijke OO Seven merrie! Verle N
Ik ben acht maandjes met haar bezig geweest om haar zadelmak te krijgen, maar nu gaat het sinds twee maanden echt super! Ze wil heel graag werken en geeft zich voor de volle 100% maar je moet eerst van der gewonnen hebben en met iets nieuws probeert ze je uit tot het uiterste...
Geweldig dier om te zien (vind ik dan!

) en heerlijk om mee te werken en om te gaan. Wel moeilijk, maar dat maakt het juist leuk en een grote uitdaging.
Verle is geen echte luchtzuiger, al als ze de kans krijgt zal ze wel gaan bijten... Dus ze heeft geen voerbak in de stal, en ze pakt niets vast met der tanden, zodat ze de kans ook niet krijgt en er geen reden toe is, dus het is geen luchtzuiger...
In mijn profiel staan een paar foto's van haar.

En heel veel OO Seven's lijken echt op elkaar, vind ik dan. Volcano van Christel (heeft hier ook gereageerd) vind ik namelijk heel erg veel van Verle weg hebben, zelfde hoofdje en zelfde streken als Verle qua rijden enzo!

Misschien Verle iets gemener? Maar waar Volcano staat, staat ook een 2 (denk van de lente 3)-jarige hengst, onwijs groot al! Die vind ik zelf weer veel minder van Verle en Volcano weg hebben.

Maar wel net zo lief en knuffelig als Verle weer.
Verle is ook heel lief en rustig en ze kan uren in haar stal liggen en dan kan je er gewoon bij gaan zitten, dat is ook echt heel lief.

Verle is trouwens een OO Seven x Gabor x Lector x Earldom xx.
Een half zus of driekwart zus (weet nog steeds niet wat het nu precies is)
Udal N, is voorlopig keur merrie (is ook een OO Seven x Gabor. Ik geloof dat de moeder van Verle een volle zus is van de moeder van Udal) In ieder geval beide zijn OO Seven x Gabor x Lector x Earldom xx.
Alle OO Seven's die ik ken zijn vreselijk leuke dieren.