Anke_Vivaldi schreef:Inderdaad toevallig
Ik heb ook een garanco-nakomeling en kan goed springen.
Ze is alleen niet te houden op het moment dat ik de ring in kom.
Als ze iets engs ziet wat ze niet herkent, krijg ik haar gewoon niet meer terug..
Ik heb gewoon het idee dat er veel Garanco nakomelingen een beetje gestoord zijn:D
Lucas gaat tijden goed maar nu sinds maart is ie weer of in protest en gaat op de rem of hij gaat opeens aan de kletter..zomaar zonder enige aanleiding
Krijg het vage vermoeden dat ie last van z'n hormonen heeft(misschien wel een klophengst is)
Er valt gewoon nu niks mee te beginnen..om gek van te worden

, ze houd wel van een beetje spanning zeker 
Garanco ruin. Garanco*Emilion*Farn. Hij is ook een echt springer, gaat er vol enthousiasme tegenaan en helpt me altijd mee. Springt overal over, hoe kijkerig het ook is.. Gisteren nog 2 sloten achter elkaar gelegd, maar meneer vind het allemaal leuk. Dressuurmatig is het soms een verschrikking, maar nu hij wat ouder wordt, kan ik er steeds beter mee werken. Niet meer zo protesteren. Op buitenrit is het altijd hetzelfde liedje, als er op de heenweg iets engs staat, een rol isolatiemateriaal is het helemaal niet eng, maar waait er daarentegen een grassprietje de verkeerde kant op, dan is het supereng. Heb vaak op het punt gestaan hem te verkopen, maar kan helemaal niet meer zonder hem.. Hij heeft ook zulke leuke kanten..
Eindelijk is ze er dan...wat een lieverd en ook heel mooi..