Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MyFee schreef:Mensen, denken jullie nou echt dat iedereen daar met zichzelf bezig is, en niet denken aan het paard terwijl dat zadel niet goed ligt?
) MyFee schreef:ik gebruik ook een pad..echt niet omdat het zadel niet goed licht of te zwaar is of drukt of wat dan ook..
MyFee schreef:Ach wel nee.. ik ga ook niet meer in discussie over dit onderwerp.. (heb zelf Remy Bastings heeeeeel vaak zien rijden op Scandic..) Ik woon dr dichtbij (waar scandic eerst stond..)
Maarjah..

snoepie12 schreef:Bedankt voor de snelle reactie !
Misschien dat ik dan toch wel eens Scandic probeer.
Echt veredelen moet niet, maar zou mooi meegenomen zijn.
Zou hij ook maat vererven, mijn merrie is 1.65 m en zou net iets groter mogen zijn.
Mijn merrie kan ook best bewegen, de draf zou misschien iets ruimer mogen, maar is wel krachtig met een zeer actief achterbeen.
Nog iemand ervaringen met Scandic ?
memiro schreef:Ik heb een scandic veulen uit een jazz merrie, het is een donkerbruin veulen, en tot nu toe lijkt ze het heel goed te doen. Maar we kijken over drie jaar wel verder.......
@Naz die van jou ziet er super uit al voor dr twee jaar, ken het lijntje waar die van jou uit komt heel goed, SUPER hoor. Vriendinnetje van mij springt met Tippitoo uit het zelfde lijntje nu in het Z.
Dat zadel viel mij ook al op bij de hengsten show van hans horn, ziet er niet uit hoop dat ze er wat aan gaan doen.

Citaat:Ze is nu weer heel flink gegroeid en aardig de hoogte in gegaan
Wat is de afstamming van die Tippitoo? Want die naam zegt me in eerste instantie niks namelijk..