Tyolga, Vyolga, Wolga, Zyolga.. Allen behoorlijk aan de maat (1.68-1.73) en fantastisch springen! Zodra ik foto's heb zal ik ze er op zetten..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wie heeft er ook zo'n niet-springtalent??

Cantheon schreef:wauw, super paardje zeg!!! Mooie kleur ook!! Loopt super voor een 4-jarige
Mijn dochter ( Solvej hier op bokt) is ook super trots op hem. Volgende week zondag gaat ze hem voor het eerst op wedstrijd uitbrengen ( In België) Cantheon schreef:wauw, super paardje zeg!!! Mooie kleur ook!! Loopt super voor een 4-jarige
shir_1711 schreef:Hij is inderdaad errug gaaf![]()
Niet zo heel groot of is je dochter zo lang?
Versace is ong. 1.67m/1.68m, dus toch wel een mooie maat.sammie_44 schreef:Prachtig beestje inderdaad! Ze heeft m ook ontzettend goed aan t lopen, lekker actief, ontspannen in de rug en mooie schuimende mond! Dat zie je niet vaak meer bij jonge paarden die al redelijk hoog opgeleid zijn.
! ozzie111 schreef:Ik heb ook sinds 2 jaar een burggraaf x zelhem merrie ze is nu drachtig van Numero Uno en daarnaast heb ik nog een numero uno x burggraaf jaarling.
En hier foto's van mijn jaarling.
Wat een scheetje. Mooie kleur ook.
Bovenstaande jaarling vind ik ook erg aansprekend!

Lotje85 schreef:Wat vinden jullie: Nakomelingen (direct of indirect) van Burggraaf hebben toch ook gewoon een heerlijk werklustig karakter zonder over de rooie te gaan? Ik vind ze een perfecte wedstrijdinstelling hebben
Maar dat komt ook mede door haar bouw... maar als ze eenmaal goed loopt dan is het goed.
Het kan een druktemaker om niets zijn, maar als het er echt op aan komt is ze helemaal op mij gericht. Toch is ze zeker bomproof, want schrikken doet ze eigenlijk nooit en als ze schrikt trilt ze ff op 4 benen en loopt vervolgens weer doodleuk verder) Quellian schreef:De springtechniek van mijn paard is om te huilen