Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moniqueedgar schreef:tjongejonge wat een gezeik zeg ik vertel hier geen leugens ik heb edgar sinds vorig jaar maart van de manege gekocht nadat hij aan hun was verkocht door zijn vorige eigenaar hij heeft daar een maand meegelopen en daarna dus NIET MEER vind het eigenlijk ook wel zeeer brutaal dat je gewooon ongevraagt deze foto's hier plaats.Ik dacht dat het leuk was om te vertellen over ed ivm met afstammelingen van ed king hill maar heb me dus danig vergist hierin.Als ik me hier zo moet verdedigen en niet gelooft wordt tjongejonge ongelovelijk.
en bedankt voor de steun jorik schreef:nauw, dit moest een gezellig topic worden! zullen we elkaar alsjebieft niet beschuldigen van dingen? en eerst tjacken of iets klopt wat we constateren?
moniqueedgar? zou het jammer vinden als je nou niet meer zou posten, ik heb ook al een paar keer onder vuur gelegen, en laat je alsjeblieft niet op je nek zitten door iemand die niet weet hoe de vork in de steel zit.
jacimatho en ik helpen je wel haha.
je mag zeker trots zijn op je paardje want hij ziet er super leuk uit.
Citaat:Hoe kan ed king hill de opa van jou verzorgpaard zijn? Je bedoelt Utah toch? In het andere topic was ie nog van Samber

is een halve fries. 

Elmond schreef:Oeh nice, lijkt idd op EKH zelf!!! Wel een hele mooie vind ik, kun je ook al weer zo trots op wezen;)
ben er zelf ook heel trots op
*