Ed King Hill?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:09

Jij durft wel zomaar om iemand te beschuldigen Pipeloi?...om eerlijk te zijn irriteer ik me wezeloos aan dat aanmatigende toontje van je.
Een telefoontje heeft me geleerd dat Edgar wel degelijk van deze mevrouw is, en dat in een ver grijs verleden het paard een maand ter verkoop heeft gestaan op de manege en dus ook een paar keer in de les heeft gelopen.

Zij is ongelooflijk trots op haar eigen paard en ik denk dat jij nu wel beschaamd je grote mond zou moeten houden en een beetje zou moeten nadenken eer je wat schreeuwt!!

Niet zomaar aannemen dat je te maken hebt met een of andere penny, daar kwets je mensen mee.

pipeloi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:45

ik beschuldig niemand ik constateer wat en daar reageer ik op ,ze kan daar op reageren en ook al heb ik het bij het verkeerde eind
zal ik daar zeker mijn excuus voor maken
aangezien ik al vaker voor de gek ben gehouden door mensen die beweerde dat het haar/zijn bonte paard is en later bleek dat ze de foto's ergens van het net hadden geplukt

Ik heb al eerder aan gegeven dat ik het logisch vindt dat ze trots op haar paardje is dat zijn we allemaal op onze paardjes

nogmaals ik wil niemand opzettelijk kwetsen

Moniqueedgar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:59

tjongejonge wat een gezeik zeg ik vertel hier geen leugens ik heb edgar sinds vorig jaar maart van de manege gekocht nadat hij aan hun was verkocht door zijn vorige eigenaar hij heeft daar een maand meegelopen en daarna dus NIET MEER vind het eigenlijk ook wel zeeer brutaal dat je gewooon ongevraagt deze foto's hier plaats.Ik dacht dat het leuk was om te vertellen over ed ivm met afstammelingen van ed king hill maar heb me dus danig vergist hierin.Als ik me hier zo moet verdedigen en niet gelooft wordt tjongejonge ongelovelijk.

Moniqueedgar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:02

en ik zou graag zien dat je die foto's weer verwijderd.BVD

pipeloi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:18

Moniqueedgar schreef:
tjongejonge wat een gezeik zeg ik vertel hier geen leugens ik heb edgar sinds vorig jaar maart van de manege gekocht nadat hij aan hun was verkocht door zijn vorige eigenaar hij heeft daar een maand meegelopen en daarna dus NIET MEER vind het eigenlijk ook wel zeeer brutaal dat je gewooon ongevraagt deze foto's hier plaats.Ik dacht dat het leuk was om te vertellen over ed ivm met afstammelingen van ed king hill maar heb me dus danig vergist hierin.Als ik me hier zo moet verdedigen en niet gelooft wordt tjongejonge ongelovelijk.

bij deze bied ik mijn excuus aan , en zo als gevraagd zal ik de foto's verwijderen

Moniqueedgar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:23

Dank je en dit is dan ook mijn laatste bericht hier jammer maar helaas tis niet leuk om zo onder vuur te komen liggen ,maar fijn dat je de foto's zal verwijderen

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:58

nauw, dit moest een gezellig topic worden! zullen we elkaar alsjebieft niet beschuldigen van dingen? en eerst tjacken of iets klopt wat we constateren?
moniqueedgar? zou het jammer vinden als je nou niet meer zou posten, ik heb ook al een paar keer onder vuur gelegen, en laat je alsjeblieft niet op je nek zitten door iemand die niet weet hoe de vork in de steel zit.
jacimatho en ik helpen je wel haha.
je mag zeker trots zijn op je paardje want hij ziet er super leuk uit.

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:59

ow was trouwens bang dat je het over mijn foto had, maar had dat eerst even netjes gevraagd.haha

Moniqueedgar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:51

hahaha ja jij had het netjes gevraagt en bedankt voor de steun

Coconut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:10

jorik schreef:
nauw, dit moest een gezellig topic worden! zullen we elkaar alsjebieft niet beschuldigen van dingen? en eerst tjacken of iets klopt wat we constateren?
moniqueedgar? zou het jammer vinden als je nou niet meer zou posten, ik heb ook al een paar keer onder vuur gelegen, en laat je alsjeblieft niet op je nek zitten door iemand die niet weet hoe de vork in de steel zit.
jacimatho en ik helpen je wel haha.
je mag zeker trots zijn op je paardje want hij ziet er super leuk uit.

en daar gaat het tenslotte om

Elmond

Re: Ed King Hill?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:55

Citaat:
Hoe kan ed king hill de opa van jou verzorgpaard zijn? Je bedoelt Utah toch? In het andere topic was ie nog van Samber

Dit klopt volgens mij ook niet helemaal geloof ik, maar Samber is de vader van de moeder van Ed King Hill.

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:39

ekh heeft als vader ekstein en de moeder fabiola, dat is een samber merrie

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:37

zo, heb afgelopen zaterdag mijn eigen kleindochter van ed opgehaald! nou als ed geen fijn karakter zou hebben, dan heeft ze ZEKER NIET het karakter van hem! wat een lief ding.
jacimatho ben zooo blij met haar! heel erg bedankt!

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:35

Ze is echt zo'n scheetje....heel sensibel lief dier....
Heel veel plezier met haar, gaan we de belevenissen kunnen volgen op Bokt?

Moniqueedgar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:43

heeel veeel plezier en geluk met haar jorik!!!

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:04

dank je wel allebij! als mn camera goed aangesloten kan worden op mijn laptop zal ik alles plaatsen, nu heeft dat niet echt heel veel zin om stoere verhalen te vertellen zonder bewijs! haha.ga zo ff een topic openen over afgelopen weekend!

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:50

Afbeelding

Afbeelding

Edgar---->vader edking hill

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:09

Ik had het in een ander topic al gezegd, maar ik vind Edgar echt een super beest!!!(sorry superpaard) Hahahaha.

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:57

thanksss ,ik ook Knipoog

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:10

nu komt mijn ontboezeming Haha!

Ik heb ook een ed king hill merrie Pling
een van de laaste had ik begrepen..

Haar moeder Nagelbijten / Gniffelen is een halve fries.
Vader van de moeder is Bonte bart .. een barok pinto * bonte bart is gefokt uit een fries X tuiger
moeders moeder is een fries.
daar kwam dus mama van mijn merrie uit gerold

vat je hem nog??
Ze lijkt overigens heel veel op haar vader Edkinghill

Dus Als mensen sperma bestellen.. hoeft het niet zo te zijn dat controleren of er daadwerkelijk een NRPS merrie onder zit Knipoog

Ik heb wel gewone normale NRPS papieren
Alleen is moeders kant officieel onbekend en dus leeg.
Alleen vaders is bekend

hier de fotos

Ze is overigens 173

Afbeelding

Afbeelding

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:17

Mooi paardje hoor !!! Haha!

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:36

Oeh nice, lijkt idd op EKH zelf!!! Wel een hele mooie vind ik, kun je ook al weer zo trots op wezen;)

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 07:54

Elmond schreef:
Oeh nice, lijkt idd op EKH zelf!!! Wel een hele mooie vind ik, kun je ook al weer zo trots op wezen;)

dank u dank u Bloos ben er zelf ook heel trots op

Veulie die er naast loopt is van mijn eigen GGk tinkerdekhengst * zo en nu hoor ik iedereen denken Rolleyes * Nagelbijten / Gniffelen

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:59

hej we zijn weer in de lucht zie ik, duurt even maar dan hebben we wel weer wat! erg mooie merrie Cayurejuhh!!
even up date over mijn ed kleindochter, haar pappa word inmiddels wit, ben bang dat mijne haar aftekening ook gaat verliezen, erg jammer! (had niet voor niks een bonte gekocht)Haha.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:42

nou....vooruit....dan ik ook een plaatje zetten van mijn merrie van Ed King Hill, is de moeder van het paardje van "Jorik "
Met dank aan de fotografe......

Afbeelding

Afbeelding