S_a_n_n_e schreef:ik heb een tijdje een upperclass gereden maar die is toen weggegaan omdat hij heel erg werd afgekeurd op zijn benen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
S_a_n_n_e schreef:ik heb een tijdje een upperclass gereden maar die is toen weggegaan omdat hij heel erg werd afgekeurd op zijn benen...

Labine schreef:Sorry Zilion maar foto´s zullen over een paar weken te bekijken zijn op www.stalallure.com. dit omdat we een stuk of 5 veulens zullen hebben staan en ze allemaal op die site zetten.
Mijn man is op dit moment zich suf aan het staren op de monitor op stal en hopenlijk wordt er vannacht wat geboren, er staan 2 merries over de datum en wel een 18-jarige merrie van Belmondo drachtig van Rhodium en de Caritas-merrie drachtig van Upper-Class.
Op 15 mei is de Olivi x Vincent uitgerekend van Upper-Class dus zogauw die het veulen gegeven heeft zal alles op de genoemde site staan maar al met al wordt dat nog enkele weken waken en voel ik me ondertusssen een onbestorven weduwe.
Onide schreef:Labine schreef:Sorry Zilion maar foto´s zullen over een paar weken te bekijken zijn op www.stalallure.com. dit omdat we een stuk of 5 veulens zullen hebben staan en ze allemaal op die site zetten.
Mijn man is op dit moment zich suf aan het staren op de monitor op stal en hopenlijk wordt er vannacht wat geboren, er staan 2 merries over de datum en wel een 18-jarige merrie van Belmondo drachtig van Rhodium en de Caritas-merrie drachtig van Upper-Class.
Op 15 mei is de Olivi x Vincent uitgerekend van Upper-Class dus zogauw die het veulen gegeven heeft zal alles op de genoemde site staan maar al met al wordt dat nog enkele weken waken en voel ik me ondertusssen een onbestorven weduwe.
Heb je al foto's van die van Belmondo?
Mijn ruin is ook een Belmondo en ik ben wel een beetje benieuwd...
bluehunter schreef:He Hermione, heb je nog meer foto's??

Sammie schreef:Hoe staat het met alle upper Class veulentjes ? Ik ben wel benieuwd hoe ze zijn gegroeid.
Labine, ik heb al een paar keer op je site gekeken, maar geen foto's nog.
Zilion schreef:Joepie volgend jaar weer een uppie erbij *o/*

daar gaat je rust maddy 

Sammie schreef:Nee voor zover niet. Jammer. Ik wil echt dol graag nieuwe foto's zien van dat grut. De veulens moeten nu toch al een end gegroeid zijn. Ik wil weten wat me te wachten staat![]()