lucas03 schreef:CGJ12 schreef:Vraagje: HOEVEEL gaat Floris er dit jaar dekken ? 300, 400 ? Andere suggesties?
misschien wel te veel.
Als ze allemaal zoals hun vader

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lucas03 schreef:CGJ12 schreef:Vraagje: HOEVEEL gaat Floris er dit jaar dekken ? 300, 400 ? Andere suggesties?
misschien wel te veel.
lucas03 schreef:droom maar lekker verder
CGJ12 schreef:Ik moet niet denken aan 400 paarden van de C-jaargang met de kwaliteiten van Floris. Saaie boel dan, en een groot GEBREK aan goede ruiters....
CGJ12 schreef:Ik moet niet denken aan 400 paarden van de C-jaargang met de kwaliteiten van Floris. Saaie boel dan, en een groot GEBREK aan goede ruiters....
weule schreef:, nu 3-jarige, volle zus,... interessant, weet ook dat die merrie dit jaar gedekt gaat worden.., ben heel erg benieuwd wat ze daar voor hengst voor gaan kiezen..
weule schreef:@ Suzanne F. : Wist je dat van die Sandro Hit X Donnerhall, of gokte je dat, want die betreffende hengst is inderdaad een optie hoorde ik
haan schreef:Wauw erg stoere Arie, hij is wel erg groot voor z'n leeftijd, het is voor je te hopen dat het geen onhandige slungel gaat worden van 1.80 als hij 3 is.........
CGJ12 schreef:haan schreef:Wauw erg stoere Arie, hij is wel erg groot voor z'n leeftijd, het is voor je te hopen dat het geen onhandige slungel gaat worden van 1.80 als hij 3 is.........
Ik schat hem als 3-jarige op zo'n 170. Ik doe niet aan ponyfokkerij.....
haan schreef:Nou dan help ik je mee schatten maar dan ga ik toch als 3 jarige voor minimaal 1.74 met uitgroei op z'n 4 tot 5 jaar wel richting de 1.76-1.78.