lucas03 schreef:CGJ12 schreef:Vraagje: HOEVEEL gaat Floris er dit jaar dekken ? 300, 400 ? Andere suggesties?
misschien wel te veel.
Als ze allemaal zoals hun vader
worden dan is het toch nooit teveel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lucas03 schreef:CGJ12 schreef:Vraagje: HOEVEEL gaat Floris er dit jaar dekken ? 300, 400 ? Andere suggesties?
misschien wel te veel.
worden dan is het toch nooit teveel
lucas03 schreef:droom maar lekker verder
and have sweet dreams
CGJ12 schreef:Ik moet niet denken aan 400 paarden van de C-jaargang met de kwaliteiten van Floris. Saaie boel dan, en een groot GEBREK aan goede ruiters....
CGJ12 schreef:Ik moet niet denken aan 400 paarden van de C-jaargang met de kwaliteiten van Floris. Saaie boel dan, en een groot GEBREK aan goede ruiters....
.... zo kan ik toch nog wel wat ruiters bedenken... maar ja die vindt jij misschien niet zo goed
en ik ga zo lekker

,... interessant, weet ook dat die merrie dit jaar gedekt gaat worden.., ben heel erg benieuwd wat ze daar voor hengst voor gaan kiezen.. weule schreef:, nu 3-jarige, volle zus,... interessant, weet ook dat die merrie dit jaar gedekt gaat worden.., ben heel erg benieuwd wat ze daar voor hengst voor gaan kiezen..

wordt wel een joekel als die nu al 1.56m is, onze Arietjes
zijn nog maar 1.46 maar die zijn pas in juni en juli jarig
weule schreef:@ Suzanne F. : Wist je dat van die Sandro Hit X Donnerhall, of gokte je dat, want die betreffende hengst is inderdaad een optie hoorde ik
haan schreef:Wauw erg stoere Arie, hij is wel erg groot voor z'n leeftijd, het is voor je te hopen dat het geen onhandige slungel gaat worden van 1.80 als hij 3 is.........
CGJ12 schreef:haan schreef:Wauw erg stoere Arie, hij is wel erg groot voor z'n leeftijd, het is voor je te hopen dat het geen onhandige slungel gaat worden van 1.80 als hij 3 is.........
Ik schat hem als 3-jarige op zo'n 170. Ik doe niet aan ponyfokkerij.....
haan schreef:Nou dan help ik je mee schatten maar dan ga ik toch als 3 jarige voor minimaal 1.74 met uitgroei op z'n 4 tot 5 jaar wel richting de 1.76-1.78.
)
Mijn vweulentje is nu 4 dagen oud
Geweldig mooi veulentje. Hij kan prachig draven met z'n enorm lange benen. Bovendien is hij ook nog zwart
Ik ben blij dat ik voor floris heb gekozen. Ik heb voor het aankomende jaar overwogen om Johnson te gebruiken maar het wordt weer florencio.