Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
fokfanaat schreef:dat is ook wel echt wat mijn merrie geeft, ik kan daar niet over zeggen wat het aandeel van mclaren was.
Mijn Frankie Lee daarentegen is heeel bloederig en heel fijntjes, ook niet zo groot.
carola schreef:Mijn McLaren van dit jaar heb ik verkocht op een veiling, het was een hengstje en die hou ik nooit aan. Maar net geld voor gekregen, was ook een bovengemiddeld goed veulen.
Voor 2023 verwacht ik 3 McLaren veulens. Eentje uit een Elite Ibop Prok Johnson merrie, eentje uit een preferente elite Contango merrie en eentje uit een preferente elite sport Uphill merrie (via ET). Het zijn mijn beste merries, dus ik ben heel benieuwd naar de veulentjes. Ik hoop op minimaal één merrieveulen om zelf aan te houden. De hengstjes zal ik weer gaan verkopen.
carola schreef:Jullie zijn welkom hoor! De Contango merrie is al 1 maart uitgerekend, de Johnson en draagmerrie van de Uphill zijn allebei begin april uitgerekend. Alledrie dus ook vlot bevrucht. Ik hoop echt zoooo dat ik er minimaal een merrieveulen van heb. Het liefste van de Uphill als ik dan mag kiezen, maar ja, zo werkt het niet he?
Die Uphill zelf draagt van Frankie Lee.
Xritt schreef:Ik kan je niet helpen met je vraag. Maar wat een leuk veulen. Ik krijg in april een veulen van McLaren. Ik wilde bij mijn merrie souplesse verbeteren. Daarnaast vind ik het karakter (van wat we zien) van McLaren heel fijn.
Ik ben heel benieuwd hoe de veulens van vorig jaar zich ontwikkelen? Hoe zijn jullie veulen van vorig jaar. Nog steeds heel popperig? Of zie je al meer maat