Wilma, wat een braverd zeg.
Vandaag weer op Hudson gereden met m'n nieuwe zadel , wauw wat een heerlijk gevoel geeft dat dier
weer helemaal los op 2 teugels , super blij ben ik weer .
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
gelukkig !!
hij gaat momenteel echt heerlijk, zo'n fijn en braaf paard.
vandaag had ze het al door dat ze even mocht en dan rukt ze mij regelmatig al mee in haar enthousiasme (puntje om aan te werken dus)
clown is het! Die achterbenen gaan trouwens wel heel snel en heel hard. Je hoort ze zoeven

,de bak was hard maar vlak .. Als er nu wat in z'n lijf niet goed zou zitten had ik het zeker gevoeld met die harde bodem .. Hij liet alles los lekker ontspannen ( na 15 min warm draaien hahaha )
Maar we werken eraan haha.
maar dit wekt wel vertrouwen.. Rende wat onder me uit de eerste zoveel rondjes netjes opvangen en weer verder, op een gegeven moment toch fijn bij me gebleven

als het goed is loopt er dan bij zijn moeder een veulen van Trafalgar .
en die komt er ook echt niet
Nu heb ik een merrie en dat is ook echt een merrie haha. kan echt een stuk chagrijn zijn om vervolgens weer heel lief uit haar ogen te kijken
Daarna na 2x wel
) ruinen en hengsten geen problemen mee. De merries waar ik het dan al mee kon vinden waren dan de merries waarvan iedereen op de manege zei " oohh daar stap ik echt NOOIT meer op" , maar had voor mezelf al snel besloten dus nooit een merrie te kopen. Mijn pony was een ruin , maar in gedrag een stuk meer merrie dan dat fancy nu is.
de zus van mijn subtop paard was ook zon stoere... Terwijl haar dochter ( paard van m'n tante ) een " echte merrie " is ... Zon zeikerd , ik ben van het " niet banketstaaf gewoon lopen " nou die merrie is daar dus echt niet van gediend. Reed haar 2 wk voor m'n tante toen ze op vakantie was,
tegenwoordig gaat het wel. Maar voorheen..poeehh geef mij maar mannen
hou niet van dat prutsmuts.
Maar wat je zegt een goed paard heeft geen kleur , en ik vind alle paarden op hun eigen manier mooi. Kan ook zeer genieten van een mooie vos /bruine/witte/valk/palomino e.d. , maar ben gewoon dol op zwart.