, maar dat heeft ze van haar moeder. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar dat heeft ze van haar moeder. Twinklebel schreef:Esmee is inderdaad ook een erg sociaal paard, ook zowel naar mensen als paarden, al is het er wel eentje die een alfamerrie gaat worden en nu al een te grote mond heeft voor haar leeftijd....., maar dat heeft ze van haar moeder.
Irma77 schreef:Twinklebel schreef:Esmee is inderdaad ook een erg sociaal paard, ook zowel naar mensen als paarden, al is het er wel eentje die een alfamerrie gaat worden en nu al een te grote mond heeft voor haar leeftijd....., maar dat heeft ze van haar moeder.
Haha, maar dat is misschien het verschil tussen merrie en ruin...
Irma77 schreef:Twinklebel schreef:Ook een mooie merrie, de moeder van jouw Daddy! Ik houd daar wel van, barokke paarden.
Nou inderdaad mooie merrie!
Twinklebel schreef:Irma77 schreef:Haha, ja dat is waar, maar zolang ze tegen jou en de paarden maar eerlijk is...
ja, eerlijk is ze zeker, naar mensen toe een wereldpaard, naar andere paarden toe ook eerlijk, af en toe wel erg opdringerig tegen de oude ruin die in de merriekudde loopt.
Tassie89 schreef:Chapeau was vandaag onder het erg hard woeien vandaag ontzettend braaf hij gaf nergens om en deed onwijs zn best! makke stakker is het.. alhoewel zijn brutalieteit nog steeds zat in zijn hoofd speelt.. ik wilde zn
peeskappen aftrekken met zn boxdeur op een kier op het moment dat k buk duwt hij zn staldeur open en neemt de benen.. ik er achteraan.. hij kwam gelukkig niet ver.. nog een beetje opvoeding nodig?!?! haha
Irma77 schreef:Tassie89 schreef:Chapeau was vandaag onder het erg hard woeien vandaag ontzettend braaf hij gaf nergens om en deed onwijs zn best! makke stakker is het.. alhoewel zijn brutalieteit nog steeds zat in zijn hoofd speelt.. ik wilde zn
peeskappen aftrekken met zn boxdeur op een kier op het moment dat k buk duwt hij zn staldeur open en neemt de benen.. ik er achteraan.. hij kwam gelukkig niet ver.. nog een beetje opvoeding nodig?!?! haha
Haha, die is lekker ondeugend... Als ik mijn kast open laat (die zit in de stal) staat ie er gelijk met zijn neus in... Daar liggen de snoepjes baas!!! Moet overal aan zitten, ook snel zijn met hoofdstel vastmaken, anders zit het sperriempje al in zijn mond...
.. dondersteen.. maar zodra het serieuze werk begint weet hij ook wel serieus en werkwillig te zijn.. heel fijn!!! LesleyLady schreef:Haha wat grappig, Daddy kan ook nergens vanaf blijven, echt niks is veilig rondom zijn stal. Kruiwagens, zadelkarretjes, alles gooit hij om. Laatst lag de emmer met beschermers ook door de hele stal. En ik moet ook geen beschermers omlaten voordat hij ergens heen mag, want dan trekt meneer ze af. (en niet geheel voorzichtig). Hij heeft een speelbal die hij ook graag uit zijn stal gooit, en als iemand die teruggooit, doet Daddy het weer, is zijn spelletje.. Tis echt een allemansvriend, houdt erg van gezelligheid.
Maar aan de andere kant is het af en toe ook een snotneus die denkt overal heen te kunnen en te doen en laten wat ie wil, dus opvoeding en duidelijkheid is bij hem erg belangrijk. Met z'n grootte kijkt hij weleens over me heen als hij wat interessants ziet en dan zal die me zo platwalsen als ik hem niet duidelijk maak dat ik er ook nog ben. Maar ach, het is absoluut geen kwaadheid, dat zit er bij hem echt niet in.
Tassie89 schreef:LesleyLady schreef:Haha wat grappig, Daddy kan ook nergens vanaf blijven, echt niks is veilig rondom zijn stal. Kruiwagens, zadelkarretjes, alles gooit hij om. Laatst lag de emmer met beschermers ook door de hele stal. En ik moet ook geen beschermers omlaten voordat hij ergens heen mag, want dan trekt meneer ze af. (en niet geheel voorzichtig). Hij heeft een speelbal die hij ook graag uit zijn stal gooit, en als iemand die teruggooit, doet Daddy het weer, is zijn spelletje.. Tis echt een allemansvriend, houdt erg van gezelligheid.
Maar aan de andere kant is het af en toe ook een snotneus die denkt overal heen te kunnen en te doen en laten wat ie wil, dus opvoeding en duidelijkheid is bij hem erg belangrijk. Met z'n grootte kijkt hij weleens over me heen als hij wat interessants ziet en dan zal die me zo platwalsen als ik hem niet duidelijk maak dat ik er ook nog ben. Maar ach, het is absoluut geen kwaadheid, dat zit er bij hem echt niet in.
Whahaha hoe herkenbaar, ik ben al menig nagels verloren omdat meneer dacht zn eigen weg te kunnen gaan hahs hij is ookal een x over t draad gesprongen terwijl ik t nog in mn hand had.. omdat ik rio eerder uit de wei haalde.. ik kon rio moeilijk loslaten en achter hem aan gaan dus ik hoopte dat hij ons zou volgen naar stal.. maat wij volgde intussen hem hij moest en zou eerder binnen zijn de draak.. Pony in de dop! al denk ik ook dat ereen hoop inteligentie inschuild
.. Natuurlijk meteen terug de bak in gestuurd en weer even aan het werk gezet maar meneer was het er niet mee eens