Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. De wond ziet er goed uit en is kleiner dan eerder genoemd en gedacht namelijk ongeveer een 23 cm.
cornalijn schreef:Fargo gefeliciteerd! Heerlijk je paardje weer thuis! Staat hij echt aan huis?
) maar dat zien we toch wel als zijn thuis. Bedankt voor de felicitaties! Vind het wel een beetje spannend hoor!
Trakehners he, die blijven lang doorgroeien to omstreeks hun 8e jaar werd mij vroeger verteld en ehhh inmiddels weet ik dat het waar is bij de mijne 
fargo schreef:Nou ik dacht dat de mijne met 1,79m op een gegeven moment ook wel klaar was rond zijn 6e jaar maar hij is nu 1,82m ofzo en zoals gezegd helemaal overtuigd dat hij gestopt is met groeien ben ik niet!
Hij doet het verder goed, eet goed en houdt zich verder gelukkig rustig op stal, deze week woe of do mogen de hechtingen uit zijn wond. Brrrrr.
Ik weet wel dat de mijne dat rond zijn 6e het echt op het achterbeenkomen etc (maar eh nog geen pirouettes en wissels hier vrees ik) best wel spannend vond. Dit jaar had hij dat ineens door en vond ie het alleen maar leuk om daar mee te spelen.. Misschien heeft ie nog iets meer tijd nodig? Jammer dat je hem voor de verkoop hebt, het zijn hele fijne paarden als ze echt "jouw" paard zijn.
Oren op stokjes, nek erop en zo is ie spontaan 10 cm groter...