met onze jazz gaat het goed met beleren wel kreeg ik t bericht dat ze wat stout is
zondag wil ik gaan kijken en evt fotos maken ben heel benieuwd Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zondag wil ik gaan kijken en evt fotos maken ben heel benieuwd
we belven blijkbaar niet genoeg.

Aarzel maar niet om ze te plaatsen! 
ben heel benieuwd of ze nog erg in de hoogte gaat gelukkig was ze helemaal 100% op de fotos DA gaf haar een groot kompliment voor dr schone en sterke been werk zag hij niet vaak bij zulke jonge grote paarden 
(of ik ga beter rijden in de proef
) Dus ben echt heel tevreden!
Hier had ik 194 punten, erg weinig verschil met de eerste proef voor mijn gevoel... Had zeker wel een verschil van 15 punten verwacht...
Ik heb dan maar een mini vergeleken met die van jullie 

(paard was 5 maand geleden nog zo bang dat er niemand bij kon komen die hij niet kende)

heerlijk karakter wil heel graag werken. helaas liep hij niet zo als hij kan op het gras maar deze maand zien we wel weer

ben benieuwd hoe hij straks wordt 

je ziet heel veel paarden op hogere niveau's ineens sloom of traag worden dat is jammer. Ik heb t idee dat heel veel ruiter er wel blij me zijn en denken dat ze verzameling hebben wanneer het dier langzamer kan bewegen met veer maar die drang naar voren is juist zo belangrijk
Ik werk daar heel veel aan terug rijden weer naar voren etc ook in de zeigangen en andere oefeningen.