Wie heeft er een nakomeling van Moorlands Bodyguard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:01

Wat leuk dat het topic weer begint op te leven! Grappig te horen dat die van jullie ook flink aan de maat zijn. De mijne is ook niet bepaald klein. Heb helaas geen meetstok, dus hoe groot hij precies is weet ik niet. Het is een ontzettend lief ding, maar heeft mij in het begin goed uitgeprobeerd.

@ Lotte, die van jou is ook erg leuk. Aan de foto's kun je ook wel zien dat het een pittige tante is. Ik hou daar wel van ;)

vinnykelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:11

Ik heb hard mn best gedaan om gister foto´s te maken, maar mn camera is behoorlijk kapot.. haha
Maar ik heb nog wel foto´s van een paar maanden terug...
Ze is nu inmiddels helemaal zwart heeft een dikke wintervacht en is wel een stuk groter natuurijk:D
Maar nu kan je ook al zien, dat ze de hals van mams heeft:D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 10:44

xlim : Ik heb zelf ook geen meetstok. Ik gebruik gewoon een meetlind een grote stok zodat ie mooi recht blijft, leuk dat die van jou het ook zo goed doet, heb je er toevallig fotos van hoe ze er nu uitziet :D En ik moet zegen dat die van mij wel een apart karakter heeft een best heel eenkennig was in het begin, maar nu is ze echt wel lief aan het worden <3

vinnykelly: Die van jou word ook heel mooi zeg! die van mij is nu ook echt bijna zwart ben ook benieuwd wat ze kwa kleur in de zomer gaat doen.

ps gefeliciteert trouwens :D

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:49

@ vinnykelly: Wat een plaatje!

@ lotte: Dat is een goed idee. Ga ik vanavond even proberen. Als ik er naast sta komt hij net boven mijn schouder uit. Ben zelf 1,78m. Ik wilde er gisteravond wat foto's op plaatsen, maar kon even geen site vinden om ze snel te uploaden. Zal het vanavond of morgen nog even proberen. Moet wel zeggen dat de mijne qua bouw iets anders is dan die van jullie. Hij is heel chique gebouwd en heeft niet zoveel 'body' als die van jullie. Dat had hij als veulen de eerste paar dagen/weken overigens wel. Moedersvader is Balzflug, misschien dat het daarmee te maken kan hebben?

Die van mij was in het begin ook wel een beetje eenkennig. Hij liet duidelijk merken of hij je kende of niet. Vreemden probeert hij nog steeds uit Daarnaast is hij duidelijk in wie en wat hij wel of niet leuk vind. Merrie veulen die er nu nog bijstaat kan absoluut niet alleen met hem in stal staan. Twee weken geleden heeft hij haar de stal uitgetrapt. Arme beestje helemaal in paniek. Buiten is er overigens niets aan de hand.

vinnykelly

Re: Wie heeft er een nakomeling van Moorlands Bodyguard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:24

Lotte002: Dank je!

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 11:10

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:25

Leuk zo een overzicht. Ik doe jullie even na ;)
Meneer is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden. Op de foto's waar hij het oudste/grootste is, is hij uit mijn hoofd 8 a 9 maanden oud.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:25

oef, zijn wel erg grote foto's. Ben er nog niet zo handig mee :o

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 22:46

xlim : Leuke fotos, wat is hij al knap aan het worden zeg :)

Lady_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:29

Lotte002: Heb je al nieuws over de shows? :)

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 23:39

Lady_F : Nee helaas heb ik nog nieuws, ben benieuwd of hij dit jaar ergens loopt!

Lady_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:15

:( jammer, ik zou hem echt graag eens willen zien!

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:56

Inderdaad er jammer. Ik vind sowieso dat je erg weinig van hem hoort.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 18:08

jah ik vind het ook erg jammer dat je weinig van hem hoort, kreeg gister nog wel een reactie van stal gal/minderhoud dat hij op het moment bij 1 van zijn eigenaren staat voor het dekseizoen.

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:15

Niet helemaal het goede topic misschien, maar ik heb een neefje van Bodyguard.
Hij komt uit dezelfde oma ( van moederskant), dus vind het wel erg interessant om deze topic te volgen!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:05

Lady_F schreef:
:( jammer, ik zou hem echt graag eens willen zien!

Je hebt al gebelt/gemaild?

Lady_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 01:50

Lotte002 heeft mailtjes gestuurd naar de plaatsen waar hij ter dekking staat :P

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 11:55

Hoorde vorige week nog van de fokker dat de nakomelingen, die hun tot nu toe hebben gezien, allemaal aan de maat zijn. Was hier natuurlijk ook al opgevallen, maar toch leuk het nog eens van de fokker zelf te horen.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:12

Ik weet waar Bodyguard op dit moment staat. Stuur maar even n PB.
lotte002 schreef:
jah ik vind het ook erg jammer dat je weinig van hem hoort, kreeg gister nog wel een reactie van stal gal/minderhoud dat hij op het moment bij 1 van zijn eigenaren staat voor het dekseizoen.

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:03

Ik kom mij ook even melden.

Zelf heb ik geen paard, maar op de stal waar ik veel kom en werk staat een Jazz merrie die binnen een paar maanden gaat bevallen van een Bodyguardveulen :P En ik word opgebeld om bij de bevalling te zijn. Dus ik ben erg benieuwd. Ik geloof dat ze gezegd hadden dat Nimbly, de merrie, uitgeteld is in half/eind april, dus het duurt niet zo lang meer.

Ik mag daar ook gewoon langskomen wanneer ik wil om foto's te maken, dus ik ga jullie denk ik wel wat foto's laten zien van deze aankomende Bodyguard. Vind het leuk om foto's te maken en de eigenaren vinden het leuk om foto's te sparen, dus dat is wel een eerlijke ruil :P

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 11:01

loveskiara : leuk dat je je meld :D ben benieuwd naar het veulen :j

Inmiddels contackt gehad via PB en het is nog niet bekend wanneer bodyguard ergens te zien is helaas.

Gisteren weer wat foto's van mijn body gemaakt *\o/* Ben zo blij met haar ze is echt super leuk.
Helaas wou ze niet echt mooi lopen voor de foto's ze stond liever te zonnen :Y)
ze is nu 9,5 maand oud en meet nu al weer 1,47 cm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

haar typische uitdrukking :+ hoezo verwaand :Y)
Afbeelding

Lady_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:52

Pfft ik heb toch wel bang gekregen om met hem te fokken... Ik wil namelijk echt geen vos! en mijn merrie haar moederskant is helemaal vos gefokt :( Ik heb op paardenfokken gekeken en bijna alle merries waar vos inzit krijgen een vos van hem :'(

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:06

Leuke foto's weer Lotte002! Haar uitstraling en het voorbeen typeren haar wel :) Zie het bij al haar foto's terug. Ben benieuwd hoe ze er straks uitziet met haar zomervacht.

Lady_F: Als je absoluut geen vos wilt, zou ik het niet doen. Wanneer zou je haar willen laten dekken?

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 16:33

xlim : thanx ja dat klopt inderdaad haar moeder had ook zn typische uitstraling :j , iedere keer als we de camera mee hebben loopt ze eingelijk allemaal heel normaal/gewoontjes, ze kan heel fijn draven met een leuk knietje alleen dat krijg ik steeds niet mooi op de foto hehe zucht.. :Y) :+
ik ben ook heel benieuwd hoe ze van de zomer is ze begint nu alweer meer bruin te worden.

Lady_F: lastige keus,Ik zie inderdaad ook veel vossen uit hem, mijn DA heeft een vos merrie en die heeft echter wel een heel donkerbruin veulen eruit gekregen.

Lady_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:57

xlim: Ik zou haar graag laten dekken eind april. De moeder van mijn merrie geeft meestal wel de kleur van de hengst door dus misschien zij ook. Ik heb nog een tijdje om na te denken :P