Amika123 schreef:O o sneeuwinvasie! Lijkt erop dat mijn meisje even vakantie krijgt!
Hier is de bak nog goed te doen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. hoogendroog schreef:Johan Laseur uit Soest heeft thans een bonte Wender te koop staan (zie marktplaats).
Hij is 1 april 4 jr. geworden, en begint het nu redelijk goed aan te pakken. Toen ik hem kocht was hij nog niet zo heel lang onder het zadel, en kende nog niet zoveel. In begin was het best lastig, en ik heb ook paar x een flinke duik gemaakt, Cookie is paard met karakter, erg looplustig en wil graag werken, in het begin ook behoorlijk temperamentvol. Qua omgang super braaf, en erg nieuwsgierig.Mare73 schreef:hoogendroog schreef:Johan Laseur uit Soest heeft thans een bonte Wender te koop staan (zie marktplaats).
Hallo Allemaal,
Ik zit sinds kort op Bokt.nl en heb er nog niet veel mee gedaan, maar kwam dit onderwerp tegen.
Deze Wender R, Chocolate Cookie, heb ik eind november van hem gekocht!Hij is 1 april 4 jr. geworden, en begint het nu redelijk goed aan te pakken. Toen ik hem kocht was hij nog niet zo heel lang onder het zadel, en kende nog niet zoveel. In begin was het best lastig, en ik heb ook paar x een flinke duik gemaakt, Cookie is paard met karakter, erg looplustig en wil graag werken, in het begin ook behoorlijk temperamentvol. Qua omgang super braaf, en erg nieuwsgierig.
Hij begint gelukkig nu wat rustiger te worden.
Ik ben nu alleen nog dressuurmatig met hem aan het rijden, en laatste 2 weken af en toe een sprongetje en balkjes, wat goed gaat, ik ben alleen zelf nog niet zo'n held daar in ! Langzaam opbouwen dus!
Cookie is idd niet erg groot, hij meet nog geen 1,60 mtr., voor mij groot genoeg, maar ik ga ervan uit dat hij nog wel een paar cm. zal gaan groeien..