Victory Dravers, van Victory Farm

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anoukkk.

Re: Victory Dravers, van Victory Farm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:21

Ik ben eingelijk best wel benieuwd naar het volgende ..

ik ben bezig mijn veertje om te scholen tot een dresuur paardje, ik vroeg me af of meer mensen hier gewoon onder het zadel rijden met hun dravers en wat ze zoal kunnen kunnen die van jullie bv nageven ofzo, was ik eingeljik heel erg benieuwd naar ..

sorry als dit niet mag zo in dit topic, maar leek me wel ivm dat het over Vicktory's gaat?

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:37

nou nee, volgens mij niet.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:07

Ik had ook al gereageerd in het andere topic, ik heb dus Surprise Victory , vader is Nevele Impulse.

I5h4nti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 11:10

knooopje schreef:
hoi hoi.
ik heb hendrik pol gister gevraagt of hij wel eens op intenet zat...nou daar snapte hij echt niks van,maar vroeg wel welke paarden ik tegen was gekomen op internet,nou schoot dus alleen vera victory te binnen!en hij wist meteen wel paard dat was,ja zei hij dat was een kleintje,ze was te klein gebleven en daarom hadden ze haar vorig jaar verkocht zonder papieren.
ik heb gezet dat ik wel even op zou schrijven welke victory,s hier in het topic zitten en dat lijstje neem ik de volgende keer mee en dan verteld hij wel van ieder paard elk verhaal er zeg maar bij hoort,hij vind het ontzettend leuk om te horen dat zijn fokproducten een leuk baasje hebben gevonden!

Hi hi

Is al een tijdje geleden, maar zou hij Susan Victory nog kennen?
Verkocht aan de jong in 2001?

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:11

ik ben ook nog zo benieuwd hè!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:27

zou hij wishful victory ook nog kennen? miss foto's van hebben?

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:58

Zou die Ultra Victory ook nog kennen??? Hij heeft haar tenslotte zien opgroeien. Ben zo verschrikkelijk benieuwd!
Ik zit er gewoon over na te denken dat ik ze gewoon ga bellen en gewoon op de man af ga vragen