Ze is onwijs gegroeid! Ze is nu zo'n 171/72!! Ze was echt een stuk kleinrer toen ze bij ons kwam!
PaysBas
Geplaatst: 14-07-14 15:51
Leuk zo de foto's van mn zwarte haar halfbroers en halfzussen Die van mij loopt nu undercover met haar boerka te genieten van haar holiday time. Echte blikvangers zijn de familieleden!
De naam Eyecatcher klopt zeker! Je ziet er helemaal niks verkeerds aan dat er draversbloed in zit
Djoeka: Wat voor een zadel heb jij op Flash liggen?
djoeka
Geplaatst: 14-07-14 17:24
PaysBas lekker hoor zo'n vakantie voor die beesten.
Flash heeft gisteren de B goed afgesloten, 2x 1ste met 208 en 197 punten Wedstrijd was bij het bos dus daar heerlijk uitgereden. Bosproof is hij ook al.
Op Flash ligt een Macrider, type weet ik zo niet. Tweedehands gekocht en met zo'n mal helemaal aangepast naar zijn rug. Het zit heerlijk zegt mn dochter.
Ja het is een fijn zadel en zo'n jong paard veranderd nog zoveel. Flash hebben we sinds 1 maart en het zadel is al weer een keer aangepast. Hij zal nog wel even blijven veranderen, maar met dit zadel zal hij nog wel een tijdje vooruit kunnen. Nog aanpasmogelijkheden genoeg gelukkig.
leuk al die berichten. mijn westenwind mag vrijdag meelopen op de groningse kampioenschappen in de L1. het wordt gelukkig wel droog weer. maar de temperaturen liegen er niet om. gelukkig hebben ze voldoende water op locatie
Mijn weatenwind deed het super vandaag op de kampioenschappen. We zijn 6e geworden van de 31 in de voorrondes. Met 65%. Nu mogen we morgen ochtend om 10 uur finale rijden.
Easten boy en ik zijn vandaag in de finale ook op de zesde plaats geëindigd. Ik ben super trots op mijn paard. Dit was zn 7e wedstrijd. Waarvan de tweede buiten en ook nog maar de tweede keer L1
Zo, dat zou zo een zusje van de mijne kunnen zijn! op haar hoge witte been na..... (die van mij heeft voor 1 hoog witbeen en achter beide benen) Zelfs een witte vlek op de rechterkant van de buik en de bruine vlekken in de bles.
Ja dat had ik ontdekt dat dat je vorige paard was. Flirt kon ik daar niet vinden, maar je was snel met een foto plaatsen
PaysBas
Geplaatst: 09-10-14 22:00
Hoi Elise, leuk dat je t topic hebt gevonden met je nieuwste aanwinst. Contango bloed spreekt je aan?
Toch aardig wat Westenwind vosjes. Een schimmel van Westenwind heb ik nog niet gezien.
*typo
x_Elise
Geplaatst: 09-10-14 22:02
Ik ben inderdaad gek van Contango, maar kwam er pas na de aankoop van Flirt achter hoor hihi. Ik ben wel eens op subtop wedstrijden te vinden als groom en dan wijs ik wel eens paarden aan die ik gaaf vind, en achteraf zijn dat 9 van de 10 keer Contango's
Nee helemaal niet zelfs. Ik heb in totaal 5 paarden gereden en Flirt was nummer 3. 4 en 5 heb ik alleen maar gereden om het 'zeker te weten'. Ondanks dat ze helemaal niet fijn gereden was, voelde het toch al behoorlijk goed