Babine loopt echt als een trein. Kreeg gister een complimentje op stal dat ze zo onwijs positief aan het veranderen is in haar lijf! Vriendlief's toetsweek is voorbij, dus ik zal hem snel meeslepen naar stal om foto's te maken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hij heeft zich voorbeeldig gedragen.. Hij liep zo de trailer in.. Voor de zekerheid heb ik wel mijn andere paard erbij gezet.. die gaan super samen.. Bij de veearts was hij ook super braaf.. Geniet elke dag van dit super brave paard! Einde van de maand lekker nog naar het land.. en dan haal ik hem op 1 september weer binnen.. Dan gaat hij echt op zichzelf wonen
. Nu wedstrijdervaring opdoen!
Elliot is echt een laatbloeier.. de veearts vroeg gister of het een 2 jarige was toen ik met hem aan kwam lopen.. Al begint hij al steeds meer 'paard' te worden.. Op de rontgenfoto zie je ook heel goed dat de groeischijven niet gesloten zijn. Deze sluiten bij circa 42 weken. Hij gaat nog lekker de wei in met andere 3 jarige en haal ik hem 1 september naar binnen.

erg lief dat jullie mee denken ..
wat betreft zijn ijzers ...dit was noodzaak omdat ze erg kort waren na het land en ze echt te hard sleten. Hij heeft zomers op de wei gestaan maar de winter periode heeft hij misschien wel iets te weinig beweging gehad maar weet niet of daar de klachten vandaan komen .....
Jammer dat z'n hoeven zo snel slijten! Ik zal gewoon ff aan je DA vragen hoe het te voorkomen als dat mogelijk is? OCD weet ik verder weinig van sorry. Succes met de operatie.