Dank je! Vanochtend nog meer goed nieuws, Merrie weer mooi drachtig gescand van Guardian S met kloppend hartje. Volgend jaar een broertje of zusje voor Lovely Nette!
Ik meld me hier ook even! Mijn merrie is ook geinsemineerd met Guardian. Afgelopen week voor de tweede ronde (eerste keer, 6 dagen na geboorte van haar hengstveulen, was ze helaas niet drachtig).
Mijn merrie is een voorlopig keur PROK merrie van Jazz uit een keur preferent prestatie merrie van Uniform. Uit dezelfde moederlijn als de kwpn goedgekeurde hengsten Houston, Fellini en Dark President.
Hopelijk is ze deze keer wel drachtig! En volgend jaar een mooi veulen van Guardian. Op stal zijn er nu twee geboren en dat zijn twee heel fijne veulens!
Laurie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-16 21:04
Dubbel gefeliciteerd Hindo
Die van ons staan allebei weer thuis. Morgen wordt de eerste weer geïnsemineerd, de ander bleek vuil en is met antibiotica gespoeld, weet nog niet of we die ook nog een keer gaan proberen dit jaar.
Toch raar hoor, dat je steeds hengsten krijgt zelf van verschillende hengsten. maar je zou toch zeggen dat er ooit wel eens een merrie uit zou moeten komen rollen