Die van mij is afgelopen donderdag nog een keer gescand en is vandaag 30 dagen drachtig! Volgens mijn dierenarts kunnen we nu met zekerheid zeggen dat mevrouw drachtig blijft.
Gefeliciteerd met alle drachtige merrie's!! ben heeeeeel benieuwd wat eruit komt ....
Wij hebben een goed weekend gehad... Afgelopen zat was de nationale keuring in Ermelo voor het NRPS waar we met fluf heen mochten na haar eerste premie op de prov. keuring... Ze is in Ermelo ster geworden Ben superrrrr trots natuurlijk op m'n eerste zelfgegokte pony ...
@Nessie: thnxxx !!! hihi ik wilde ook eigenlijk een mannelijke versie.... dat is het enige deel wat mislukt is voor de rest is ze voor mij perfect hihi
Leuk dat de nakomelingen het zo goed hebben gedaan op de keuring!
Ergens hoop ik volgend jaar met Dazzle ook naar n keuring te gaan maar eerst maar eens kijken hoe hij erbij staat in Sept (dan ben ik weer even in NL en staat n dagtripje Duitsland op de planning) en daarna maar eens kijken of we volgend jaar op tijd terug in NL zijn om m keuringsklaar te maken etc.... Zo niet, ach... dan hebben we het jaar daarna ook nog genoeg tijd