nakomelingen Indoctro!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:28

Elan_GV schreef:
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord.

Ben zeker wel geïnteresseerd in de hengstenkeuring. Alleen vanuit Groningen beetje ver weg én geen livestream, geen lid meer van kwpn sinds dit jaar.

ja ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar als het blauw is zo rond je stuitje ( bij geteinte mensen)

is heel normaal :j

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:29

Ketaki schreef:
Elan_GV schreef:
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord.

Ben zeker wel geïnteresseerd in de hengstenkeuring. Alleen vanuit Groningen beetje ver weg én geen livestream, geen lid meer van kwpn sinds dit jaar.

ja ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar als het blauw is zo rond je stuitje ( bij geteinte mensen)

is heel normaal :j

heel raar, heb ik ook nog nooit van gehoord!

rond om mijn stuitje ( hele onderrug) is het ook blauw maar dat hoort niet denk ik :Y)
kan nu al niet meer wachten tot het 23 februari is en we ein-de-lijk terug naar de dierenarts gaan voor controle..
alleen dan nog hopen op groen licht
hoop dan net zulke gave dingen te gaan doen als jullie hier allemaal voorbij laten komen :j

Myca

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:33

Blauwe billen bij Indo's, ja dat klinkt bekend.
Alleen anders blauw dan bij blauwe plekken.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:27

Myca schreef:
Blauwe billen bij Indo's, ja dat klinkt bekend.
Alleen anders blauw dan bij blauwe plekken.

ja, dit bedoelde de arts idd :j

wist ik dus zelf ook niet, maar nog steeds heb ik rugpijn :(

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 14:29

Mijn powny Lizzy en Riri in de sneeuw. Gelukkig geen plaksneeuw, zonnetje is er bij.
Zo aardig ook Riri jaagt haar even weg bij de waterbak. Frapant is dat trouwens. Waterbakjes in de boxen, komen buiten, drinken uit de ton.

Ik heb steeds hoofpijn.. %) Hoofd vol snot..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 15:00

Elan_GV

heb je geen voorhoofdsholte ontsteking, als je zoveel snot hebt oid.

beterschap iig.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 16:31

Ja, klopt waarschijnlijk wel. Maar de dokter vond dat ik langs moest komen.. euh tuurlijk. Ik zit te janken als ik de boxen schoonmaak, zo'n hoofdpijn. Dan heb ik zin om twee jonge kinderen helemaal in de kleren te doen en naar de dokter te kachelen.
Dan maar aan de paracetamol, heb gelezen dat het ook zo weer over gaat na verloop van tijd.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:00

Elan_GV schreef:
Ja, klopt waarschijnlijk wel. Maar de dokter vond dat ik langs moest komen.. euh tuurlijk. Ik zit te janken als ik de boxen schoonmaak, zo'n hoofdpijn. Dan heb ik zin om twee jonge kinderen helemaal in de kleren te doen en naar de dokter te kachelen.
Dan maar aan de paracetamol, heb gelezen dat het ook zo weer over gaat na verloop van tijd.

heel veel stomen, dan ben je er zo af.

wat ik ook doe is vicks vaporub smeren op de plekken die de holtes vrijmaken.

onder de neus, boven de neus en voorhoofd.

:j

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:12

Nou, heel smerig verhaal. Had gedouched, natuurlijk zo heet mogelijk en daarna een mega bloedneus en vanalles. Nu stuk minder last en hoofdpijn ook al minder.
Nu paracetamol er in en gaan we weer.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:19

Fijn dat het weer beter gaat!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:28

Morgen weer starten in de B :)

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:28

oeh Elan, vervelend !
Gelukkig dat t nu wel beter gaat

Jamiefris heel veel succes en plaats maar foto's !

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:35

Ga je nog niet over Jamie?

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:44

Succes morgen Jamie!

Hebben jullie ook last van de vorst?
Dressuur rijden gaat nog net aan het eind van de middag, maar mijn springles en crosstraining konden niet door gaan. Als de bodem te stijf is, dan ben ik bang voor blessures dus springen we niet meer. Dat vind ik wel erg jammer.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:55

Het ijs is hier ook nog niet uit de grond. Ik heb alleen niks gedaan, ik had maar even puin geruimd na een paar dagen dus compleet niks te hebben gedaan/kunnen doen met mijn leuke hoofdpijn. Najah, nu alles wel weer netjes en schoon.
Morgen is mijn vriend wel thuis, dan maar even longeren, hoop ik maandag of dinsdag ook nog even te kunnen longeren en woensdag er maar weer op en dan hopen dat ik het weer wat bij kan houden en er geen vorst meer komt.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:56

Ik heb een binnenbak mwhahah. Denk dat wel weer gefilmt wordt als goed genoeg is zal ik dat plaatsen :)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 10:20

Ik heb dat wel eens gedacht. Ik heb weiland en een bak. Als ik de pony's in de winter hier neerzet met een schuilhok naast de bak waar we voeren en paard voor 2 maanden, december en januari naar een binnenbak.
Hier in de buurt zijn genoeg plekken over dus als ze iemand voor twee maanden kunnen krijgen doen ze dat vast.
Alleen.. vriendlief is dan héél druk op het werk, ook in de avond en dan moet ik wel thuis zijn. Kan ik niks, nu kan ik nog longeren.
Rijden durf ik niet aan als ik alleen thuis ben. Tenminste, als de kids op bed liggen.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 14:23

Huh? Jamie ben je in Bakkeveen gestart? Ik bekeek de startlijsten, dat is vlakbij!

Mijn buurvrouw deed nl ook mee. Hoe is het gegaan?

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:40

Ja! Daar ben ik gestart! Waar kom jij vandaag?

Ging heel goed. Eerste proef was heel braaf waardoor ik de 2e proef 2 keuzes had of zo doorgaan en de kans hebben dat ze halverwege over neemt of er wat meer pit in gooien op de kans om onderuit te gaan met de punten of juist goed uit te pakken.

De jury zag liever braaf eerste proef dus 200 punten! En de 2e 191 dus viel niet tegen. Wel cometaar dat ze wat loperig was en wat slordig. Eerst proef heel vriendelijk.

Mijn doel was om minstens 195 te halen in B en dan over te gaan. Dus nu moeten we aan de bak!

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:03

Mooie punten, gefeliciteerd !
ben erg benieuwd naar jullie ontwikkelingen nu !

Had vandaag echt een lekker knuffel momentje met mn monster.
ze sloot zich hele lange tijd echt af en raakte zelfs in volle paniek wanneer je te dichtbij kwam of haar hoofd aan wilde raken.
we zijn nu iets meer dan een jaar verder en ze kan steeds meer genieten van alle poetsbeurten en knuffeltjes die ze krijgt.
Kan zelfs al bijna alles over of in de buurt van dr hoofd houden
toch weer een trots momentje en heel lekker om een paard te hebben dat "terug knuffelt " in plaats van je wegjaagt !

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:29

Fijn dat het zo vooruit gaat! Altijd goed voor je band en vertrouwen!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 08:26

Jamie, ook in Tolbert gestart zeker? Dan heb ik je proeven zelfs gezien. Onder het motto, hé ook een indoctro. :D Was ook even bij buuf kijken.

(Edit; Even gespiekt, maar was andere indoctro)

Mijn buuf had ook mooie punten, was 2x 4e geworden. Heeft een schimmel, maar dan in de L1.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:42

Heb alle klasses gezien behalve L1

Tolbert ben ik wel gestart maar niet goed gereden. Was al tijdje terug trouwens.

Wie is je buuf dan? Misschien dat ik der ken.

Zal filmpje vanavond even op fb zetten is wel fb waardig.

Waar kwam je nou trouwens zelf weg? Mijn paardje staat in waskemeer

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:44

Je hebt pb.

Vandaag geen compleet paardendagje hier. Vriendlief werkt de hele dag en vanavond vannacht waarschijnlijk ook, wil kijken of ik haar zo even kan longeren als mini op bed ligt, word ineens zulk mooi weer, maar ben bang dat ik het niet red met de boxen én longeren, dus dan longeer ik gewoon eerst en zie ik wel hoe ver ik kom met de boxen schoonmaken, dan maar dagje even wat minder.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:31

Mooi weer? Waar dat dan :p
Hele dag hier al regen en das niet fijn als je met 300 kinderen op de Tussenschoolse opvang buiten staat om te sporten.

Had zometeen eigenlijk les. Nu belde ze net (goeie vriendin van me geeft me les) dat haar les eerder begon en of we het konden verschuiven. Ze heeft zelf zaterdag FK dus daar ga ik geen probleem van maken. Ga dus vanavond later op de avond wel even kijken of ik wat ga doen.