Bedoel je met longeren? Heb je ervaring met beleren? Wij zijn altijd van mening dat ze niet teveel conditie moeten hebben voordat ze worden beleerd. Ik longeer dan ook hoogstens een paar minuten. Anders hebben ze zo'n bere conditie, dat ze, wanneer je er op moet, met gemak je een uur het leven zuur maken....
Ja bedoel met longeren, hij staat nu aan de bijzet van de zomer zadelmak en dan volgend jaar pas verder onder het zadel. Nu mag hij aan alles wennen en leren, ruiken en dan volgend jaar lekker aan de slag. Hebben geen haast alleen verbaas ik me gewoon erg dat hij de eerste paar minuten goed gaat en daarna even knop omgaat, puberen??!!
rink
Geplaatst: 27-06-12 22:14
Mijn scen tao Kleuter staat in de kliniek.. Zijn draadbeentje werd onverklaarbaar dik afgelopen dagen. Morgen op de foto.. Hopen dat de uitslag positief is.. Het is zon schatje
Vorig jaar heeft mijn kanjer in de opfok vast gezeten int draad.. Was helemaal klaar, maar nu een ei dikte voorop de voorknie terhoogte van het litteken.. Met ver buigen van de knie geeft hij protest
Het is gelukkig allemaal goed! Iets slappe banden waardoor er overbelasting ontstond.. Dus smeersel mee en als de dikte afneemt dan mag hij licht arbeid gaan doen, om de banden aan te sterken! Gelukkig!!
Dankje Gribaldi! Aan 1 kant van mijn rug nog een beetje gevoelig, maar alweer stukken minder. Ik ben een weekje op vakantie, geen idee of ik daar internet heb. Zoniet tot aankomend weekend weer. Groetjes, Femke