Miran en jvdberg Van Harte gefeliciteerd!!! Ook ik ben erg benieuwd naar foto's van jullie kroost...... Janne 19 dat is echt balen zeg, toch wel degelijk iets aan de hand dan, maar goed dat je hebt laten kijken dan
jvdberg
Geplaatst: 08-06-11 20:05
De eerste foto's
Hier is hij 2 uur oud.
3 foto's van veulen van een halve dag oud voor het eerst naar buiten.
Gefeliciteerd! Mijn merrie gelukkig drachtig van 1! De 2e is spontaan opgelost, pieuw! Word al helemaal blij bij het zien van al die mooie Charmeurtjes hier!
Wat zijn ze allemaal mooi gelukt! Hoe bewegen ze nu? Ik zal binnenkort weer eens foto's van Gaia plaatsen.
aviena
Geplaatst: 10-06-11 13:35
WOW , wat een gave veulens zie ik weer voor bij komen.. Iedereen gefeliciteerd met hun nieuwe aanwinsten! En die donkere kleurtjes alllemaal, gaaf!!
Anoniem
Geplaatst: 10-06-11 13:53
Ik vind ze zonder uitzondering tot nu toe allemaal goed lijken
Mijn kreupele meneer is alweer rad en loopt net weer in het land. Eigenlijk de bedoeling dat hij nog even rustig aandoet maar nee hoor, hij oefent allerlei hogeschooloefeningen
Sjarett
Geplaatst: 10-06-11 14:39
Een paar dagen niet geweest en meteen nieuwe mooie veulens en drachtige merrie's. Gefeliciteerd allemaal
Onze merrie begint zich klaar te maken, de uier loopt langzaam vol en de banden worden slapper. Haar buik is echt gigantisch