smeetjoew schreef:Heb je dr trouwens al 'ns op de foto gehad Suzanne? En aan je berichtje te lezen is het een blijvertje of toch maar niet?
Ze is sport goedgekeurd en PROK wordt binnenkort aangevraagd.
Ik ben er erg van gecharmeerd maar zal niet meer zeggen dat ik een paard nooit verkoop. Heb inmiddels genoeg meegemaakt in de jaren. We zien het allemaal wel, ben wel heel benieuwd hoe ze zich verder ontwikkeld. Het is geen straf om met zo'n lief en werkwillig paard te werken.

We hebben met haar nog gewacht ivm met te veel paarden trainen en ze wordt pas laat 4 jr. Maar ze beweegt erg goed.
Hij heeft al behoorlijk klappen gehad en dat dringt gewoon niet tot 'm door. Het leek tot nu toe steeds beter te gaan maar hij was gisteren heul stout. Zo stout zelfs dat hij op de spuitplaats tot twee keer toe zo hoog overeind ging dat hij met z'n voorbenen over de touwen heen sloeg waar hij aan vast zat.... Hij is verder echt kuikenmak maar zodra hij een paard hoort of ziet, dan wordt hij zoveel hengst! Terwijl hij gewoon tussen de paarden op stal staat, hij staat helemaal niet achteraf in een donker hoekje ofzo. Maargoed, ik heb er gewoon geen zin in om dat beest steeds in elkaar te timmeren. En het is nog niet eens voorjaar.... Moet er niet aan denken wat er straks gebeurd als ik met dat beest bezig ben en er komt een nietsvermoedend meisje met pony'tje de bak in