Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
? ik niet hoor ik keil er al af door een takje of een konijn
dus kan straks weer lekker L1 rijden en gewoon het achterwaarts oefenen, en als dat een beetje goed gaat dan ga ik L2 proberen 
. Niet over nagedacht!
ben zo trots op hem

En dan nog met een knappe man
(Licor hier op bokt, misschien kennen jullie die PRE hengst wel?)
Pfff ik moet al heel vroeg! Misschien moet ik daar ook wel blij mee zijn, want ik zie net dat het zondag 23 graden word, haha!
!!
Dat lukt me dus bij geen enkel paard, wip altijd omhoog! Zet mijn onderrug te vast echt lastig!
Bij ons zit een bosrit nu iedere week vast in de planning! Toch weer heel anders als in zon bak rondjes rijden.

Mja ik ben altijd afhankelijk van anderen om het bos in te trekken, alleen durf ik toch nog niet zo goed en van een stalen ros heeft ze wat angst dus dat durf ik ook nog niet
Janniek schreef:Ik heb net gereden en ik kon zo weer wegrijden. Bij het aanspringen in galop bokte ze even en zette ze de rug iets bol, maar een bokpartij bleef uit.![]()
Wij waren een maar een week op Gran Canaria. Lekker met de kids en heerlijk weer gehad. Langer kunne wij helaas niet weg omdat wij een pensionstal hebben en mijn vader moest alles samen met de stagiaire doen.