Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

romygic

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:34

Hoi Krln, ik mocht niet promoveren omdat mijn paard nog te jong was voor de M. (mocht pas in april) dus mocht gewoon L2 blijven rijden. Met de sublicup in Almelo was ik 2de. Had zelf een proef verzonnen omdat er toen nog niks op internet stond, inmiddels staat er een voorbeeldproef op gelukkig. Vandaag ben ik in Emmen geweest, erg fijn met die harde wind en al dat stof! haha. Gelukkig was hij best braaf behalve in de eerste proef moest ik langs de bosjes en die ritselde wel erg haha. Dus die ging heel slecht de andere preof maakte hij het gelukkig goed was ik 2de met 198 en zelfs nog 2 3en omdat ik op de ac lijn de beide volte aan de verkeerde kant reed, zo dom!! :o

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:38

xsander waar was jij geweest op concours? o ik had vandaag ook nog een rondje bb gedaan, foutloos nu toch maar b gaan proberen haha

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:14

durf jij met je florencio te springen jaa _O- ? ik niet hoor ik keil er al af door een takje of een konijn

Congrats romygic

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:14

haha jazeker, hij vind het ook super leuk! Hij komt uit een Kennedy moeder en daarvan komen ook wel springpaarden zeggen ze..

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:57

Romygic: Het was onderling, dus gewoon thuis ;) dus kan straks weer lekker L1 rijden en gewoon het achterwaarts oefenen, en als dat een beetje goed gaat dan ga ik L2 proberen :)
Wat leuk dat die van jou zo leuk springt zeg!

krln

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:30

Ohh de Florencio's hebben het weer goed gedaan haha! Wij hadden geen concours dit weekend.
@ romygic ; oooh tuurlijk hahaha! die van jou is ook nog maar een B-tje :). Niet over nagedacht!
En wat een top punten in de 2e proef! & gaaf dat ie ook kan springen! Had je hier al een foto van m geplaatst? ben toch wel erg benieuwd!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:46

idd wil ook wel foto zien!

ik had vandaag 183 en 206

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:40

Afbeelding
Dit is een foto van de wedstrijd van gisteren, er is maar 1 foto gemaakt zo te zien, beetje raar want met bestgaande stond de fotograaf er de hele tijd bij en heeft alleen de pony's gedaan.
Maar misschien komen er wel meer van iemand van de manege op de site ;)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:34

Ik ben ook weer helemaal trots op mijn Flo, vandaag selecite wedstrijd gehad en was 8e met 189 helemaal niet slecht dus :) ben zo trots op hem

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:47

Netjes hoor EL4a! net even in je profiel gespiekt, leuke flo!
en wat een knappe jaarling heb je!

Leuk weer al die goede resultaten dit weekend van jullie! Ik ben vanochtend lekker naar de bossen geweest,
helaas geen punten voor gekregen maar hij deed het weer super! :+

krln

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:24

Xsander die van jou heeft ook echt een mooi hoofd! :)

Haha Kaaren, wij zijn gisteren ook het bos in geweest met de paarden!! Die van mij wist niet wat dr overkwam maar was wel heel braaf! En de laatste 100m terug naar de vrachtwagen begon ze toch nog te relaxen haha, volgens mij vond ze het gek maar wel van genoten geloof ik!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:46

Netjes el4a!
Dankje Krln.

Wie heeft aankomend weekend concours?
Ik ga zondag naar Havelte :)

krln

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:16

Wij gaan ook naar Havelte! :))

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:53

Wat leuk! misschien moeten we wel tegen elkaar ;)

krln

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:34

Ja ik sta nu 2 voor jou geloof ik! Maar ik word verplaatst naar de middaggroep want we moeten met 3 heen en ze liggen nu tever uit elkaar!

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 07:29

Ik ga zondag voor het eerst echt echt het bos, deze keer met een ander paard erbij, hopelijk wil ze dan wel lopen :Y) En dan nog met een knappe man :D (Licor hier op bokt, misschien kennen jullie die PRE hengst wel?)
Rijden gaat thuis sinds een training of twee ook weer erg fijn, galop wordt steeds beter (die was al erg goed, maar ze word echt sterk) paar keer stap galop kunnen oefenen en pfieuw als ik die power voel :+

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 11:53

Krln: Jammer, ik had die van jou wel even willen zien ;) Pfff ik moet al heel vroeg! Misschien moet ik daar ook wel blij mee zijn, want ik zie net dat het zondag 23 graden word, haha!

Titsia: Wat leuk dat je het bos in gaat, met een ander paard erbij komt het vast helemaal goed! :)
Die van mij heeft ook zo'n goede galop, fijn is dat he :)!!

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:36

Nu moet ik hem nog kunnen uitzitten :+ Dat lukt me dus bij geen enkel paard, wip altijd omhoog! Zet mijn onderrug te vast echt lastig!

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 20:37

Zo ik moest even weer bijlezen. Jullie zijn wel druk geweest. haha. (ik kom net terug van Gran Canaria en heb dus een tijdje dit topic niet gevolgd) Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. De Flo-tjes doen heel goed. Morgen ga ik weer is op die van mij rijden. Ze heeft stil gestaan toen ik weg was. Ik ben benieuwd hie ze gaat reageren.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:46

Oh lekker Janniek!
Vakantie of stage? En hoelang ben je geweest? :)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 23:11

Gran Canaria... dat klinkt mij in de oren als een prachtig vakantie oord!!

Morgen ga ik eens kijken hoe mijn flotje reageert op een vreemd terrein, hij is nog niet veel van huis geweest dus ben benieuwd! Het is maar een kort trailer reisje dus dat gaat igg wel goed komen.

Succes alvast Titsia in de bossen! Hopelijk zitten er niet te veel beestjes! ik zou wel iets van muggen spul op doen ;) Bij ons zit een bosrit nu iedere week vast in de planning! Toch weer heel anders als in zon bak rondjes rijden.

Xsander en krln ook alvast succes voor het weekend! Ik ga vast voor jullie duimen :)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 07:22

Hmm vakantie ik wil ook :Y)

Muggen in het bos? Die zien we hier amper eigenlijk, toch overdag en ze geven dan ook nog eens prachtig weer zondag, komt helemaal goed :D Mja ik ben altijd afhankelijk van anderen om het bos in te trekken, alleen durf ik toch nog niet zo goed en van een stalen ros heeft ze wat angst dus dat durf ik ook nog niet :D

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:32

Dankje Kaaaren!! Pff ik word steeds meer opgeschoven, eerst stond ik nummer 8 en nu al nummer 5.. Als ik maar niet als eerste hoef haha!

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 14:58

Ik heb net gereden en ik kon zo weer wegrijden. Bij het aanspringen in galop bokte ze even en zette ze de rug iets bol, maar een bokpartij bleef uit. ;)
Wij waren een maar een week op Gran Canaria. Lekker met de kids en heerlijk weer gehad. Langer kunne wij helaas niet weg omdat wij een pensionstal hebben en mijn vader moest alles samen met de stagiaire doen.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:12

Janniek schreef:
Ik heb net gereden en ik kon zo weer wegrijden. Bij het aanspringen in galop bokte ze even en zette ze de rug iets bol, maar een bokpartij bleef uit. ;)
Wij waren een maar een week op Gran Canaria. Lekker met de kids en heerlijk weer gehad. Langer kunne wij helaas niet weg omdat wij een pensionstal hebben en mijn vader moest alles samen met de stagiaire doen.

Mooi dat je zo weer kon wegrijden, een bokje mag dan wel toch :P
Toen ik een week naar curacao was geweest toen was hij de 1e dag heel rustig, maar de 2e dag heeft hij me eraf gekregen haha