Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha.. Gelukkig ben ik niet het type die het interessant vind om een hengst te hebben... Boeit mij eigenlijk weinig wat anderen er van vinden.. Ik hou van mijn beesten zoals ze zijn en niet omdat het een hengst is of niet... Mijn ruin van 24 gedraagt zich wat dat betreft meer als een hengst dan Elliot
De Upperclass die Lauw nu te koop heeft vind ik een leuk koppie hebben met een ECHTE upperclass uitstraling en heel erg gunstig geprijsd in vergelijking met alle andere dieren op zijn site ... waar zou dit prijs verschil nou in zitten .. puur om de beweging of speelt het feit dat de upperclass nog niet bereden is ook mee ? ?
foto,s zijn altijd leuk ..,
Heb je hem pas gekocht ? ?
. Hij is overigens van mijn schoonvader. 
Ik moet dus toch wat meer met ze gaan doen. Dorus gewoon tijd niet rijden maar alleen lekker grondwerken en hem op ze achterhand krijgen door tempowisselingen. Lekker rustig aan galop en spieren opbouwen! Hij vond het onwijs leuk en hij stond te wachten bij het hek toen we aan het napraten waren, hij wou zo graag nog even door....

Was weer trots op hem en zijn fijne karakter bleek ook met zoiets spannends gewoon fijn te blijven!