bij de een moet je opletten en bij de andere is het gewoon een blij paard.Gina loopt weer helemaal goed! Kneuzing in haar zool, staat nu op zooltjes en nergens meer last van. Nog even twee dagen rustig aan longeren en dan mag ik er weer op!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bij de een moet je opletten en bij de andere is het gewoon een blij paard.
en als ze 1 oor ineens heel snel opzij draait en weer terug.. meestal gaat ze dan ineens een sprong maken.
maar het is idd wel een voordeel.. Heb je die spanning iig niet bij jezelf, van " ojee als hij gaat rennen , gaat hij ook echt rennen "
en trailer in je eentje is ook niet leuk. Die wordt in elkaar gemept. :/
essie_blue schreef:Wauw knap moniek!! Maar vind het er soms wel wat geforceerd uit zienwel terechte punten hoor, want je reed heel netjes. Maar rustig aan he, hij is nog zo jong
Heerlijk zo groot sharkj!
En qleke jij ook gefeliciteerd!!
He bah wat rot jeska.. snap dat je zit te stressen! Herken ik heel erg haha. Sterkte!
haha eh misschien wel maar ik zou een veulen geloof ik niet weg kunnen doen, zo'n muts ben ik dan weer..
maar ik wil niet met haar fokken. Misschien 1x een veulentje , maar hier het zelfde probleem... ik zou het niet weg kunnen doen. Dus daar moet nog even een keer heel goed over nagedacht worden. 
Verder is er een osteo, tandarts, nieuw zadel en heel veel tijd aan te pas gekomen, hahaha. Nu zijn we gelukkig aardig aan elkaar gewend en wordt het steeds rustiger met rijden.
staleigenaar kon daar niet mee lachen, ik wel

Dan weet ik t weer haha!