De onze krijgt nu eindelijk een beetje een groeischeut, ze is nu 11 maand en 142cm...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lauura schreef:T is een fijne merrie met goede basis gangen maar naar mijn idee iets te "simpel".
Ik wil graag maat, werkwilligheid en body.
Morgen wordt ze weer gescand op eerste hengstigheid na dracht
De merrie zelf is ook niet zo groot, dus kan een alleenstaand geval zijn...
!
Dus het is nog even spannend. De ene is gelukkig een stuk kleiner dan de andere, dus de kans dat dit het gaat redden is klein. Zaterdag over een week nog een keer met de echo laten kijken of het er dan nog 1 is.
Hopen dat de natuur nu zijn werk goed doet. 

De mama is ook niet zo heel groot, maar toch 1.64, dus daar mag wel wat bij van ons. Ik zie het liefst een paard dat toch naar de 1.70 gaat 

!
.

Zijn moeder is 160cm dus je kunt je wel voorstellen hoe dat er uit ziet. Kingsdale is al echt een mini-paardje, benieuwd hoe hij het gaat doen als hij in de koppel gaat. Ik denk dat ik hem begin oktober (met +/- 6 maanden) naar de koppel doe. Ik hoop dat er een veulen tussen zit die stoerder dan hem is, of dat de oude alpha-merrie dr bij inkomt. Anders vrees ik dat hij weleens de matcho kan worden, en dat hoeft niet zo nodig van mij