Wat een knapperds al die nakomelingen! Vooral Ivy is helemaal mijn type pony.
De scan van die van mij zag er vorige week goed uit, eiersprong is geweest. Dus nu wachten we tot de 17e voor de volgende scan. Mevrouw d'r gedrag wordt wel anders. Ze begint zich over alles en iedereen te bemoederen. Zieke paardjes, kinderen, honden, kalfjes en vooral over mij. Denk dat ze alvast aan het oefenen is haha.
Spannend alle nieuwe dragende merrie's. Leuk om te zien wat er volgend jaar weer uit komt.
Ben wel benieuwd hoe het met de rest van de 1e en 2e generatie is? Sirana is ook een knapperd!
Paint_Lover
Geplaatst: 10-07-14 15:02
Ik moet echt dit even met jullie delen....
Foto's zeggen meer dan woorden MAAR bij het zien van deze foto's moest ik toch echt even n fikse kwijlbak gaan halen!
Kijk en geniet mee
Nu 3 jaar en 3 maanden oud....
Mijn handen jeuken nu echt om met hem aan de slag te gaan.... Eerst wachten tot ik n prijsopgave heb gekregen van het transportbedrijf, dan in September m toch maar laten castreren (na lang nadenken toch maar doen, hij is schijnbaar ook groot geschapen en behoorlijk hengst word me verteld dus is voor hem vele malen beter om m te castreren) en dan hoop ik m naar hier (USA) over te kunnen laten komen (mits wij hier langer gaan blijven als in 1e instantie de bedoeling was).
Als hij overkomt word hij western ingereden en ik denk dat ik dan de 1e Don Cremello du Bois nakomeling ga hebben die in de westernsport uitgebracht gaat worden (correct me if i'm wrong!!!!)
*gaat verder zwijmelen....*
Belker
Geplaatst: 10-07-14 15:23
Hij is stoer Cuba Libre. Hij staat ook bij een fijne opfok Ik denk idd dat hij de eerste western Don Cremello nakomeling is. Leuk.
Hij had niet beter kunnen staan.... Nog steeds zo blij met de opfok!
En hier kriebelt t pas sinds ik deze foto's net heb gekregen maar ben al wel 2 weken bezig om m naar hier over te laten vliegen... Heb eigenlijk helemaal geen haast maar begint hier nu echt wel flink te kriebelen.... Als hij over zou komen is dat toch pas ergens eind Sept/begin Okt want eerder kan hij niet gecastreerd worden (iig niet op de weide) en dat is wel wat ik graag wil.
Lady Liberty heeft vandaag haar 18 dagen scan gehad. Mevrouw is drachtig Volgende week krijgt ze nog een scan om te kijken of het vruchtje nog goed groeit. Dit aangezien het vruchtje zich tegen de cyste heeft genesteld. Maar so far so good!