gelukkig vallen de verwondingen mee. het is gelukkig goed afgelopen zo..kon ook anders. hopelijk herstelt hij snel.
kitbits: wat leuk die merrie op het horse event! wel jammer dat je het dan zelf niet kunt zien.
ik heb vandaag mijn merrie maar eens vrij laten springen. had geen idee of ze dat ooit eerder had gedaan. nou die ging er toch overheen. heerlijk om te zien! wel jammer dat ik absoluut geen springruiter ben..bij het idee schijt ik al in mn broek.
heb gisteren lekker heuveltraining in het bos gedaan. ze leert steeds beter balans te houden en zichzelf (en mij..) te dragen. vooral bergaf was heel moeilijk in het begin, maar dat gaat nu al stukken beter.
zo langzamerhand gaan we ook de kilometers opschroeven. ze doet het allemaal zo makkelijk.

en aangezien ik net begonnen ben met een nieuwe opleiding, ligt geld nou niet echt klaar helaas.
Drummer is vandaag ook weer naar de osteo geweest. Zat hier en daar toch goed vast helaas. Nu paar dagen rustig aan en dan dressuurmatig maar aan de slag en met dressuurzadel het bos in..