Zelf heb ik een Rubiquil x Farmer genaamd Zion en mijn vader heeft een Rubiquil x Fleuri du Manoir die Vilvaldi heet.
Het zijn beide bruine ruinen van 171 hoog en toch erg verschillend. Zion is een zeer fijn maar een erg sensibel paard en niet echt een rubiquil om te zien. Sinds kort start ik met hem in het Z2. Vivaldi hebben we zelf gefokt uit onze inmiddels bejaarde merrie en ik heb hem zadelmak gemaakt (was erg braaf) en 1 keer uitgebracht in het Z1 om hem te klasseren, daarna is mijn vader hem gaan rijden en ze zijn een erg leuk team samen. Bij onze merrie heeft Rubi behoorlijk vergroot want hij meet 171 (moeder is 165) en heeft best veel van zijn vader (ook weer een echt rubiquil hoofd). Ook heb ik al heel wat Rubiquils gereden voor andere mensen in ik vind het erg fijne paarden om mee te werken. Op dit moment ben ik nog een rubiquildochter aan het klaar maken voor de Ibob, ook weer een fijn paard met een erg goed karakter. Ik zal snel eens foto's plaatsen van onze Rubiquils.
prakkie schreef:Ik heb sinds afgelopen donderdag ook een Rubiquil, en wel een Rubiquil X Parcival.
Ze is een 3 jarige vosmerrie met 4 witte benen. .
Is deze rubiquil x Parcival soms Dinety ?
Het is leuk te horen dat er zo veel fijne Rubiquils rond lopen
Zelf ben ik ook heel blij met mijn Rubiquil merrie en die zou ik echt niet meer weg willen. Zo'n schat van een paard. Die mag je nog een pak rammel geven (bij wijze van spreken) die zal nog terug naar je toe komen

Er was er zelfs 1 met 149punten 
Maar hoop dat ik vlug wat meer tijd kan vrij maken voor haar