Haha, straks hebben jullie gelijk en begint ze volgende keer weer keihard te bokken! Ze kan er ook zo ondeugend bij kijken..
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-12 10:01
Die blikken die ken ik maar al te goed. Mijn dame heeft gisteren een ijzer onder gekregen. Alleen voorijzers. Ze was niet zo heel lief voor de smid, dus heeft een lesje opvoedkunde achter de rug
xspikkelx
Geplaatst: 29-03-12 19:52
Wat lekker veel info om bij te lezen Fijn dat het zo goed gaat met alle Zhivago's... Moet nog een jaartje wachten maar begint toch echt wel te kriebelen Lets :super, hopen dat ze de volgende keer weer zo netjes aanloopt met het zadel op. Semmetje : wauw mooi filmpje Mijn grote knuffelkont Flor begint zijn knuffelgehalte toch wel wat te verliezen. Hij verkiest nu om zijn tandjes af en toe wat meer te laten zien Heb hem nog niet gemeten maar heb toch de indruk dat hij niet echt aan de maat is....wordt in juli 2 ...??? Hier nog enkele fotootjes
mychamp
Geplaatst: 30-03-12 01:05
Hoe groot is hij?
Zhivago liep echt ontzettend goed op de show bij van uytert!!!
Ben ook erg benieuwd naar Zhivago! Ik ga morgenavond heen.
Mooie foto's spikkel, er zit een lief koppie op!
mychamp
Geplaatst: 30-03-12 12:40
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zhivago op dit moment een van de beste vond, vooral in het Werk dus. Echt super!!! Hij heeft zon top houding en een heel fijn achterbeen. Ik vond hem echt top!
Wat leuk om al die verhalen te horen dat het zo goed gaat! ik heb voor het eerst ook een vrouw dus hoop niet dat het er eentje is die nooit opgeeft moet zeggen dat als ik haar nu straf ze het toch wel redelijk sirieus neemt. Ze vindt het alleen nog niet zo leuk als ik haar benen poets haha.
Net even staan te genieten van onze jaarling, hij was bezig met zijn speelkwartiertje: bokken, steigeren en rondspringen (lijkt wel spaanse rijschool!) Over 2 weken wordt hij gecastreerd, hopelijk gaat alles goed!
De rest ziet er allemaal goed uit. Ik ben benieuwd naar de verhalen als de nakomelingen iets meer doorgereden worden... succes allemaal dit voorjaar!
Hoe gaat het met je merrie Avensis? Schiet het al op?
Mooi filmpje van Zhivago!
Ik ben ook begonnen met mn Zhivago met 1x in de week longeren op de hoop dat hij toch iets sterker wil worden. Hij is superbraaf en loopt zn rondjes of hij het al jaren doet.
Helaas nog geen duidelijke foto's van het longeren
Wel heeft vriendin vorige week wat foto's gemaakt. Maar heb er niet zoveel van Edison