Flynn is stamboek 3 nu.. ze is van mei.
Ik denk dat ze rond de 1.69 zit. Heb der nog niet onder de lat gehad.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marcha schreef:Vervelend Amigo! Die van mij is wel erg braaf maar daar moet ik wel gruwelijk consequent mee zijn. Want als je hem een vinger geeft.....![]()
Essie: Ik wil in het voorjaar graag een keer bij jullie komen rijden, vind het ook wel heel leuk om weer wat broertjes/zusjes weer in het eggie te zien. En het is toch bij ons om de hoek.
Dan hebben we gelijk een mini Maestro meeting.... ik woon ook om de hoek.
Ook nog een rontgenfoto gemaakt.... een dikke 2.... Ingespoten en nu loopt ze weer helemaal 100% alhoewel die 2 natuurlijk blijft. Volgens de dierenarts hoeft dit geen gevolgen te hebben voor de sport.
Zelf na die tijd ook even opgezeten om te "voelen". En kan bijna niet wachten tot ik straks zelf met der aan de gang kan.
Marcha schreef:https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/526451_487009848019554_2052379002_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/529288_482966468423892_117508054_n.jpg
Dit zijn eigenlijk de enige recente foto's die ik heb van hem, dus buiten het feit dat je kan zien dat het een lieverd is heb je daar ook niet zoveel aan.
Wat een knapperd! Marcha schreef:Fijn voor je dat het verkocht is Fiebie, je hebt hem toch heel lang te koop gehad?
essiesilly schreef:de meeste keurmeesters willen het type maestro niet zien en als ze dan horen dat het een maestro is komt er ook nog een minnetje voor :S
zien liever lang dun poppetje met voorbeen zwaaiers![]()
niet veel nieuws, op m n werk doen ze het allemaal goed

Amigo_ schreef:Fara is leuk zeg! Mooi zwart ook. Hoe groot is ze?
Hoe vind ze de bijzet Rosanna?
De mijne vond dat in het begin niet heel erg geslaagd
Flynn wordt tijdenlijk gereden door mijn instructrice. Ben zelf afgelopen donderdag geopereerd en mag komende 6-8 weken niet rijden. En met een beetje pech duurt het nog wel langer voordat ik op het paard zit.