Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar dat is een uitzondering, meeste paarden doen dat gelukkig niet :’) 
), maar in de losrijbaan even rondje draven en eigenlijk alle spanning is eraf. En in de ring staat ze gewoon altijd aan, super fijn                                                         

)

je herstel gaat goed dan hoop ik ook?

ik heb geen pijn of ongemakken.. 31 mei moet ik voor controle.

het is zo’n heerlijk paard! Kon echt onder me voelen dat ze dacht “oe vrouwtje ligt erop, moet voorzichtig doen”. Elke pas zag je haar nadenken maar geen gekke acties! Zo fijn. Dit geeft mij en haar weer vertrouwen voor het verdere proces.                                                         

moniek21 schreef:Ik snap helemaal jouw blijdschap en trots, ziet er super fijn uit![]()
Hij heeft ook al zo’n mooie hals, Mac heeft ook zo’n mooie vorm in z’n hals.

Missvk schreef:Jullie zien er super uit samen. Wat is Parker braaf zeg. Heb jij een tip of site voor grondwerk oefeningen? Red is net twee en ik merk dat hij wel wat meer zou willen. Ik wandel nu wat aan een touwtje om zo te oefenen met schouder en billen wegsturen maar hij lijkt wat meer te willen leren.
Hoe is het nu met Mac? Is hij nog onregelmatig?
Loes1996 houd je ons op de hoogte? Heel veel succes en plezier met de eerste stapjes
Ik heb vandaag een paar foto's gemaakt van mijn 2 jarige DD
[ [url=m/Rlyvzo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qp4D19.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K637dC.jpg]Afbeelding[/url] ]