Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 09:52

Haha kwa concentratie kan fancy echt wat van fly leren denk ik :') die heb echt de concentratie van een goudvis. Ze moet werkelijk alles zien! Best lastig af en toe...

Nee we hebben de les niet onderbroken ,wel even tussendoor rustig aan gedaan en daarna nog een stukje opgepakt. Kost me al genoeg geld die privé lessen.


Afbeelding
Hier was ik overigens nog aan het losrijden , dus nog niet opgepakt.

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 14:36

Dat is zeker lastig Shark als ze zich zo afsluiten.. Het enige wat je kunt doen is oefenen oefenen oefenen..

Morgen naar de NH kampioenschappen, ben erg benieuwd .. Vanmorgen ( na 4,5 uur slaap , moest werken tot 02.45 ) nog even les gehad puntjes op de i gezet.. Hij liep fijn, nu is het wachten hoe hij de kalkoenen laat draaien morgen hahaha dat is het enige waar ik dan stress van heb hihi.

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:06

We oefenen gewoon lekker verder , was vandaag heel rustig op stal. Was zowat alleen. Even rustig aan gereden en nog een fijn stukje eruit weten te krijgen.

Heel veel succes morgen moniek! Gaat vast goed komen met knappe Hudson

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:25

Whoehoeee Hudson en ik naar het NK !!! *\o/*

Eerste proef gespannen maar toch nog 195,5 .. 2e proef heel fijn en 190 :')
Toen ik terug kwam stond ik in de eerste proef 5e en in de 2e proef 1e .. Toen moesten er nog 13 bijgeschreven worden.. 1e proef weet ik even niet hoeveelste ik ben geworden , in de 2e proef uiteindelijk 4e :D heel trots op Hudsie.

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 21:41

Wauw super goed gefeliciteerd!!!

Gina nog steeds kreupel, wel minder (niet meer op 3 benen) maar ik stress lekker verder over wat het kan zijn :Y)

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 22:50

Gefeliciteerd moniek!


Vervelend van gina. :(:) Die van mij heeft echt altijd overal wondjes maar is nooit kreupel of dikke benen gelukkig..

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 05:48

Dank jullie wel :D ben er erg blij mee ,

Vervelend dat Gina nog niet goed is :(

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 08:15

Oh Moniek da's super leuk voor je!! Proficiat!

Jeska, jammer zeg! Hoop dat ze snel weten wat er is.

Leuke foto Sharkj, ziet er een aangename piste uit om in te rijden! Hij geeft me een warm, gezellig gevoel :D

[***] was flink gisteren, we reden naar een 4de plaats! Ik was echt tevreden, want hij was weer heel rustig tijdens inrijden (ben zo blij :=) Ik genoot echt van ons rijden, zorgeloos in het zonnetje op een afgereden stroveld ( :') ) met een briesje.. Vorig jaar was dat toch nog heel stresserend voor mij! Ik kan echt weer genieten nu..
Had mij alleen misreden :o bij de verkeerde letter afgewend.. Daardoor -2 gekregen, anders hadden we 2de geweest! :) Heel trots dus op hem..

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 09:53

Gefeliciteerd moniek! En qleke ook met jullie resultaat.

Gelukkig gaat het al wat beter jeska , komt vast goed. Ik ken dat stressen probleem :') heb er ook altijd nog last van.

Is ook een fijne baan om in te rijden qleke , lekker ruim met 20x70 . Gezellig komt denk doordat de zon ineens heel eventjes doorbrak haha.

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 15:17


essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 15:30

Wauw knap moniek!! Maar vind het er soms wel wat geforceerd uit zien :o wel terechte punten hoor, want je reed heel netjes. Maar rustig aan he, hij is nog zo jong :)

Heerlijk zo groot sharkj!

En qleke jij ook gefeliciteerd!!

He bah wat rot jeska.. snap dat je zit te stressen! Herken ik heel erg haha. Sterkte!

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 15:47

Klopt hoor , heb nu 2 x bij m'n nieuwe instructie gereden en hij moet meer naar voren in draf en dat beheerst hij nog niet .. M'n eerste proef is vol spanning .. M'n 2e proef heb ik iets meer kunnen rijden zoals we getraind hebben ;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:49

Hihi [***] had een beetje dezelfde trekjes toen we in begin op wedstrijd gingen :j Over tempo en dan iets onregelmatig! Maar dat komt idd wel goed eens de spanning er wat af is :)

Edit: en dat trippelen in stap :')
Voor degen die willen kijken.. Had vorig jaar na m'n nationaal een filmpje ineen gestoken van m'n eerste en toens laatste wedstrijd :D :D (Oja en we waren/zijn niet perfect he :P)

https://www.youtube.com/watch?v=XdQsEVnil0E

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 18:32

Haha oooh er is nog hoop voor Gina en mij zie ik! Je paardje lijkt echt zo op die van mij Qleke! Ook in gedrag/rijden van de begin wedstrijden..!

Vanmorgen zag ze vanaf haar stal wen plastic zak in het water liggen, en het regende er heel hard op. Drama! Stuiterend en snuivend door haar stal, steigeren, bokken...! Ah eigenlijk was het best zielig haha maar ik moest er zo om lachen. Ze loopt gelukkig weer beter, waarschijnlijk een kneuzing in haar zool. Mevrouw heeft langs de waterkant gestaan en daar vond ik mega grote stenen... |o

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:26

Gelukkig is ze weer aan de beterhand Jeska!!
Ja heb echt heel veel geduld moeten hebben, maar het werpt zn vruchten af :)
En ja ik vind ook echt dat ze heel erg op elkaar lijken!!! :D heb je ook een filmpje van haar?

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:42

Haha nou ik heb toevallig vandaag een filmpje geüpload voor m'n instructeur maar daarop zie je vooral onze problemen en een stoute eigenwijze Gina. Ze kan ook heel braaf zijn en heel fijn lopen hoor :+

https://youtu.be/HO4Z8BgI7KE (wel even geluid uit zetten of heel zacht haha)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:51

Respect hoor!!! Daar heb je ook je handen aan vol :oo
En dan die onderhals opzetten he :)) deed [***] ook heeeel vaak in begin!
Die van jou lijkt iets compacter dan de mijne, maar ze lijken voor de rest echt sprekend op elkaar, en zeker hun hoofden! Dezelfde uitdrukking :D

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:01

Ja leuk joh zo'n merrie :') ik kan alles aan haar hoofd aflezen haha jij ook? Gina is inderdaad iets compacter, daardoor draait ze ook zo makkelijk om _O-

pff tijdens die clinic was ik er echt wel klaar mee haha uiteindelijk dacht ze 'oh dit heeft geen zin, naja dan doe ik maar gewoon wat mij gevraagd word' Toen was ze super braaf :o

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:10

Oh nee dat meen je niet :') ik heb het ook vaak gehad met [***], dat ik dacht nee vandaag lukt het niet, doe ik nog 1 rondje en plots was hij er door :+
Ja [***] spreekt ook echt met z'n hoofd!! En vaak denken mensen ook dat hij zuur is, omdat zn oren altijd wat naar achter liggen. Maar eigenlijk is hij gewoon geconcentreerd :j hij doet echt geen vlieg kwaad, vind het soms zonde dat ze dat denken! Als zn oren naar voren zijn is het foute boel :')

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:16

Haha ojee dat is inderdaad wel zonde! Dat heeft Gina dan weer niet die doet alleen oren naar achteren als het haar niet zint haha maar ze kan heel goed geïrriteerd kijken. Zo van 'hou is op met dat stomme gedoe' >;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:18

Haha ja maar denk eerder dat dat mss de merrie is die bovenkomt? :') ik heb merries al vaker geïrriteerd weten kijken :')

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:22

Haha ja dat is wel waar ja! :+

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 22:55

Ha daar ben ik ook gestart afgelopen weekend Moniek21!
Uiteindelijk 4e geworden een 13e? 7e van NH iig en door Ermelo!!

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:47

Wat super goed Vibabu, ik was in m'n 2e proef 4e ( stond een tijdje 1) en ben als 4e door ( mochten er 7 in het L1 ) ben heel benieuwd .. Weer een ervaring rijker :D

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 20:20

Dat over het tempo en onregelmatig klinkt heel erg bekend! Dat is een trekje wat fancy heel erg heeft :')

Altijd leuk zo'n merrie met zo'n "pismerrie" hoofd , fancy doet dat inderdaad als ze het niet eens is met wat ik van haar wil op dat moment. Verder moet ik zeggen dat ze best een blij hoofd heeft. Oren naar voren betekend vaak wel opletten voor mij... dan ziet ze weer eens wat.

Gina ziet er in dat filmpje ook uit als een "lekker" stout paard.