Detroit schreef:Wat gaaf Kim! Op het strand! Supertof!
Mijn voice doet het ook heel fijn. Hij is een paar weken terug mee geweest BB springen. Gewoon leuk voor de afwisseling.
Tijdens het inspringen:
[ Afbeelding ]
En tijdens het parcours:
[ Afbeelding ]
Hoi Detroit,
Ik heb afgelopen woensdagavond voor het eerst zelf gesprongen met Franco. Onder het mom van "afwisseling is goed" heb ik meegedaan met een springlesje. In het begin wilde ik eigenlijk al stoppen; Franco was knetterheet, zag overal spoken, schrok van de andere paarden die om hem heen denderden en dan die drie hindernissen die daar stonden...! We moesten over twee balkjes draven en meneer maakte een mega jump van dik een meter hoog en later schoot hij verschillende keren met zijn kop in de lucht weg. Drama...
Uiteindelijk ben ik gaan stappen als de anderen deden springen, en als zij gingen stappen ging ik draven, galopperen en probeerde ik te springen. Toen ging het stukken beter en kregen we de smaak te pakken Ik heb niet hoog gesprongen omdat mijn rug nog niet altijd even fantastisch is, maar guppie kan wel springen! Erg leuk! Komt dat Argentins-bloed aan moederskant toch nog van pas, hahaha :p
En we hebben even getest of hij kan springen, check

) en ik deed wat mij gezegd was.... en we reden helemaal volgens het boekje in de juiste galop weg!!!!

)
. Maar er zijn inderdaad mensen die het paard in de houding trekken met de slof en dan gaan ook bij mij de haren overeind staan. Maar bij goed gebruik kan een slof geen kwaad