Ik heb vandaag ook weer fijn gesprongen, van de week tegen een stalgenootje gezegd dat ik waarschijnlijk nooit meer M ga springen, maar vandaag in de springles toch een flink parcourtje op 1.20 gereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, nog niet genoeg controle voor parcourtje, maar we zijn er beide ook niet echt ervaren mee nog.

en het nog wel even echt wennen is om zo'n groot paard te rijden hahah (ik ben maar 1.65 en het paard is 1.78, voor mensen een idee te geven hahaha )
hahaha die van mij is maar 1.63.

. Zo fijn dat Calent en ik zo'n goede band, komt erg goed van pas in dat soort situaties.

en was toen hard bezig aan studie ontwijkend gedrag las ik terug haha.
gelukkig is ze superbraaf en kan ook mijn dochter met haar op stap dus komt zE erg veel de box uit. Hopen maar dat ze goed geneest, ik kan over deze blessure erg weinig vinden. knollentuin schreef:Ik ben momenteel met mevrouw aan het wandelen, blessure aan collateraal band waar ze flink kreupel op isgelukkig is ze superbraaf en kan ook mijn dochter met haar op stap dus komt zE erg veel de box uit. Hopen maar dat ze goed geneest, ik kan over deze blessure erg weinig vinden.