Kleinzoon, lijkt hij beetje op opa? Hengst of ruin?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tis een vos ruin van dus Odermus R met Indoctro als vader van de moeder. Volledig springgefokt dus haha maar ik durf niet te springen
wel hebben we een vliegende start gemaakt in de dressuurring, waar we eind augustus ons debuut hebben gemaakt in de B zijn we nu L2 en onlangs kringkampioen geworden in die klasse
over twee weken gaan we dus de regio doen waar ik echt onwijs veel zin in heb! Verder qua karakter is het echt een doedel, erg lief en aanhankelijk, beetje onderdanig. Ohz denkt hij graag mee af en toe op het irritante af
maar erg werkwillig en slim, haha zoals jullie misschien al door hebben kan ik nog wel pagina's doorlullen over hem dus zal het hier maar even bij laten
ben benieuwd of hij bepaalde karaktertrekken weg heeft van de indoctro kant!
of als ik enkele keren even galop aanspringen wilde meepakken dan dacht ie na de tweede keer: woeiiiii gaan we lekker zelf galopperen
zit je echt zo van: neeeee mannetje éven wachten op de hulp haha. Ook aan het einde van een wending (bv AC of BE) dan voelde je 'm meedenken met we gaan links! We gaan rechts! We gaan links! Nee toch rechts! Grapjas

sterkte met de verkoop.

Riri ging echt loeihard op haar af, draaide om maar voor ze kon meppen beet m'n merrie haar in de staartwortel dus én bleef vasthouden.. Riri zakte gewoon door haar achterbenen van de pijn. 
dat is ons draakje dus eigenlijk.
Gelukkig weer aangegroeid, maar stond heel stom, net of had ik de schaar gepakt en het kort en recht afgeknipt.
En 9 vd 10 keer ook op dezelfde plek
woorden haar achteruit terug de box in gekregen.
Myour schreef:Kan ik hier misschien ook meekletsen?Mijne is een kleinzoon van Indoctro, zat in de eerste instantie in het Odermus R topic maar die ligt eigenlijk al vanaf het begin beetje dood. Zag onlangs pas dit topic voorbij komen en dat t nog n actief topic is ook!
Elan_GV schreef:Ai, dat Ketaki is echt niet fijn! Zal je maar gebeuren zeg. Jeetje..

daar hier gelukkig nog geen last van.
klinkt leuk je dag in Heiloo!
gisteren naar jumping geweest, was echt super leuk, en me helemaal te buiten gegaan aan spulletjes kopen haha. Maar wel heel erg blij met m'n leren rijlaarzen: