Weten jullie misschien hoe Luffy door zou kunnen gaan kleuren??
Mooie foto Donja
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Over 6 weken gaat het zadelmak maken beginnen... Zin in!
Ik wil graag met haar springen, maar we zullen zien hoe ze dit oppakt! Ze is echt super relaxt dus ik ben eerlijk gezegt bang, dat ze weinig onder de indruk is als ze bv een balk tegen haar benen krijgt...
Alleen mogen er wel wat stippen op en mag het veulen wel het karakter van ST hebben, haha! Maar ach, ze is zelf zwart, dat is ook mooi toch?
Zal even kijken of mijn vriendje ook mee wil. Kan ie alvast kijken hoe hard hij moet kunnen rennen
Of een fries met stippen. Volgend jaar als jullie naar Rudlof gaan, kunnen jullie wel even de veulens komen bekijken
Wonen er vlakbij
De eerste komt al in Februari!
De andere 3 (waarvan 1 geen ST) komen in April/Mei.. Die zijn wat beter geplant.. De eerste wou niet drachtig zeiden ze (vorige eigenaren); eerste keer drachtig..

Ik hoef niet de hoofdprijs voor haar, dus als je nog iemand voor haar weet.. 
Ach daarna toch weer netjes terug gezet en door gegaan en dat deed hij weer super, dus ben erg blij. Het is met hem echt doorzetten en niet toegeven want hij loopt de eerste minuten echt goed en dan uit het niets komt die bui op gaan we door is er niks meer aan de hand. Lekker uittesten doet hij 
femskie schreef:Heb op marktplaats.nl wel eens een paar kruisingen fries x scen tao gezien en die waren echt wel heel gaaf ja! Waren dus kleine friesjes met stippen geworden, verder kon je er nog niet veel van zeggen want het waren jaarlingen geloof ik.
Onze Scen Tao gaat vandaag weer voor de wagen, als het weer een beetje meezit tenminste...