Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mo0wtjee schreef:Chilli was ook gedaan voordat ze bij ons kwam te staan net na het zadelmak maken
Ze had op haar achterste 5 tanden flinke haaken zitten, en haar wang was ook al wat open daarvan, dus het was wel nodig.
Ze heeft eerst een klein roesje gekregen, en hij is 3 kwartier bezig geweest, haar gebit is nu weer helemaal goed
Ze liep daarna wel zwalkend naar de trailer, en toen ze thuis kwam ging ze gelijk staan slapen![]()
Nu even een 2 daagjes niet rijden en dan weer rustig op pakken
Had niet gedacht dat Celo zo braaf ging zijn de 1ste keer. Dus ze hoeven geen verdoving
Die van ons komt bij ons aan huis, is wel handig

Stephtj schreef:Ik laat de tandarts zeker om de 6 maanden komen. Zeker al voor mijn oudste paard dus dan kan hij Celo wel bekijken ook
Jeetje dat is wel heel vaak. Mijn tandarts zegt dat als je in het begin het ff jaarlijks doet het daarna elk anderhalf jaar voldoende is. De pony van 19 hier wordt soms zelfs overgeslagen omdat het niet nodig is.

Heel mooi veulen
Leuk vosje en met dat blesje

SiMooN15 schreef:Ik heb er ook 1 van Rubiquil, maar er zit ook een beetje arabiertje in, weet iemand waar dit vandaan komt, want van moeders kant komt het niet, en bij de rubiquil's zie je allemaal een beetje arabisch bloed..
zou echt niet weten vanwaar ze het halen
Blijf je regelmatig foto's posten? Is leuk om te zien hoe zo'n veulen zich ontwikkeld. Als je het leuk vindt heb ik ook foto's van mijn 2 jarige Rubiquil in mijn profiel staan, van veulen tot nu.
Is idd ook leuk voor ons om zo'n veulen te zien opgroeien.
prakkie schreef:Wat leuk dat er een actief topic is over Rubiquil-nakomelingen. Bij het Havidoff-nakomelingen-topic was het erg stil (mijn vorige paard was een Havidoff).
Ik heb sinds afgelopen donderdag ook een Rubiquil, en wel een Rubiquil X Parcival.
Ze is een 3 jarige vosmerrie met 4 witte benen. Ze is nu ongeveer 1.64m en we denken dat ze nog uitgroeid naar 1.66/1.67m.
Een erg lief en braaf paard, maar wel met pit en looplust. Ze is net een kleine 2 maanden onder het zadel, dus ik begin weer van voren af aan (ik heb met mijn vorige merrie LT gestart).
Ik zal van het weekend even foto's maken, dat heb ik nog niet gedaan (erg he)
Ik heb haar gekocht bij Leunus van Lieren, mijn instructeur (en hij heeft mijn oude merrie gekocht).
Ik heb al gemerkt dat ze echt een Rubiquil-karakter heeft (heel lief en braaf) en ze heeft (natuurlijk) ook het befaamde deukje in haar neus.
Het leuke aan zo'n paard is dat je ze ook wel beetje heet kan maken
Die van mij is ook geen lamme kikker. Toen ze net zadelmak was moest ik haar wel erg aansporen om te lopen maar nu loopt ze vanzelf en dat is erg leuk! Zeker foto's maken, we zijn alweer heel erg benieuwd naar je merrie
Mijn merrie was ook maar 1m64 toen ze 3 was en nu is ze al 1m69 voor haar 4 jaar
Zo leuk dat je haar gekocht hebt bij Leunus! Dus Rubiquil heb je zelf al gezien? Ik ga binnenkort eens een afspraak maken om eens langs te gaan om Rubiquil te gaan bezoeken